Gå til innhold

Den berømte skyggestreken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett den også. Innbiller jeg meg hvertfall...

Hvordan har det vært med dere andre som har fått det? Har dere fått positivt eller negativt siden?

Jeg tok en CB i dag, to dager over IKM. Jeg klarte ikke vente til i morgen og morgenurin, men tok den nå på kvelden. Tør vel nesten ikke håpe nå etter tolv måneder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk svak svak svak strek på qr testen min idag.. M urinen etter morgen urinen, ikm seinest på søndag sånn ca.. Innbiller meg at det kun e skyggestrek.. Tviler på at eg e gravid.. Ser den kun hvis man studerer den liksom.. De vonde puppene e gått over til å bare være ømme,og eg syntes de e blitt mindre igjen.. Men men.. Håper du e gravid da:)

Skrevet

Jeg har fått en slik test nå:S CB test, tok den etter jobb (drukket myye kaffe) så den er vel kanskje litt utvannet, men det er en skyggestrek der.. hva skal man tro liksom.. jeg tror vel ikke jeg er gravid, for hadde mensen for 16dager siden og det vil si at jeg er 16dager forbi mensen, og da ville den vel vært ordentlig tydelig??

Bare tok en test for morroskyld da eggløsningen ikke dukker opp.. bruker å ha den fast på 14-15 dager (tar eggløsningstester) og den har enda ikke blitt positiv dag 17..

Hva tror dere??

begynner jo å lure litt..

Skrevet

Jeg testet 1 dag før IKM på kvelden, og innbildte meg at jeg kunne sikte at det var noe langt der bak.... har ikke innbildt meg slikt før. Men seriøst, trodde jeg bare manet det fram, ingen andre kunne nok sett det..

Så trodde jeg at jeg fikk mensen (begynte å spotte) og ble lei meg, for hadde hatt en følelse av at denne gangen var det annerledes. MEN så forsvant det, og da jeg testet 1 dag etter IKM, på ettermiddagen, var testen definitivt positiv! Så etter 8 pp har jeg glad og fornøyd tuslet inn på 1. tri :-).

Skrevet

Ja, min var vel også så svak at sikkert bare jeg kunne se den... Tok en ny i dag tidlig, og den var negativ. Så det er nok ikke noe.

Det er bare så rart, for det kom en svak bloddråpe for en uke siden, og veldig lite igjen et par dager senere. Så har det ikke vært noe siden. Har gått med stikninger, murringer og vondt i ryggen i flere dager, akkurat som det skulle vært mensen. Men ingen ting ennå.

Skrevet

Hm, dette var en tråd jeg kunne henge meg på:) Hva er spotting? Er det småblødninger? Jeg fikk også en svaaaak strek i ettermiddag og har menssmerter. Og bittesmå blødninger... Håper det klaffer snart for oss alle!:)

Skrevet

Jeg har fått to CB med skyggestrek.. Det viste seg å bare være skyggestrek, da jeg fikk IKKE GRAVID på digitalen noen dager etter..

Men lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...