Lilli med småtrolla Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Min samboer har gledet seg over at han skulle få 10 uker med babyen når den kom til verden! Nå viser det seg at han ikke får sin permisjon , bare fordi JEG ikke har jobb på 50% stilling! Kjempeirriterende regler fra NAV! I dag som alt skal være så likestillt.. Og når jeg sitter på Nav-kontoret får jeg ikke svar på det jeg lurer på en gang! Får forskjellige svar etter hvilken person jeg snakker med.. ÅRH, så irriterende!
danjoh Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Skjønne godt kå d meine. Eg opplevde akkuratt d samme me forrige unge. Men d me fant ut av, var at far fikk permisjon dersom eg jobba i den perioden far hadde permisjon, feks ta deg en ekstra jobb som ekstra vakt i helse sektoren- uten utd som assistent. Eller at du blir sykemeldt, men da må du bevise at du ikke kan ta deg av ungen. D var dette jeg ble, da jeg ble opperert i hånden min og måtte true nav kontoret me å komme ut dit hver gang ungen skulle ha ny bleie og skulle ammes. Og siste løsning er at du studerer. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå