**Baby**number**two** Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Kan nesten ikke tro at hun er 3 år allerede. Samtidig föler jeg som hun har värt en del av mitt liv alltid! Jeg er så utrolig stolt over min lille store prinsesse, og det har hun fått höre masse masse idag. Da klokken närmet seg det tidspunktet hun ble födt tok jeg henne i fanget og sa "nå for tre år siden var du nesten kommet ut av mammas mage" og så kom tidspunktet og da sa jeg "nååååååååååååååå kom du ut av magen". Det synes hun var kjempe morsomt hihi. Hun kommer til å bli verdens beste storesöster til lillebror eller lillesöster som kommer i september!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 gratulerer med 3-åring i hus;-) jenta vår ble 3 i slutten av okt, og vi venter nr to i slutten av aug;-) hun gleder seg veldig til å bli storesøster...men skjønner nok ikke alvoret før babyen er ute;-) jeg syns det er deilig med såpass aldersforskjell...
**Baby**number**two** Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Nei min 3åring skjönner ikke helt alvoret hun heller, selv om hun iblandt sier "mamma har bebis i magen". Blir spennende når magen er stor og hun kan kjenne spark osv. Jeg synes også at aldersforskjellen er bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå