Gå til innhold

skal til spesialist, sjekke kjønnet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg er 13+4:)

GLEDER MEG!!!!

er nå 9+4, så er bare fire uker til:)

og første kontroll hos legen når jeg er 11+4, så her er det mye å se frem til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj så spennende :)

Ser at vi har termin nesten samtidig eg er 9 + 0 i dag. Vi har mye flott i vente!!

Eg skal til legen på fredag, kanskje litt tidlig, men pytt pytt...

Lykke til videre :)

Skrevet

ja håper alt går bra fremover:) jeg er 2.gangs, derfor ikke kontroll før... også har jeg hatt endel tidlige ul pga SA på ene tvillingen... så er en igjen her inne:)

gleder meg til å se om det er en gutt eller jente, planlegge litt:) har gutt fra før:) også se om alt står bra til selvsagt:)

Skrevet

Sier du det? Da for vi virkelig satse på at det går bra :)

Eg er altfor planleggings person til å la være å få vite hva kjønn det er! Gleder meg noe så iherdig til å begynne å kjøpe inn ting og tang og ikke minst begynne å innrede barnerommet :)

Skrevet

Er det mulig å se hvilket kjønn det er så tidelig?

Ved min forrige graviditet var jeg på UL i uke 17. Da mente legen at det var for tidelig til å kunne si det sikkert nok. Han sjekket, men ville ikke si noe....

Skrevet

HVA????? FOR TIDLIG Å SI?? I UKE 17???

feiler den legen da??? jeg var jo på ordinær ul på den tiden med nr 1, og var ikke tidlig i det heletatt, er fullt utvokst osv.. er de jo også i uke 13, skal bare blir større...

hadde blitt forb**** jeg hadde de sagt det.... og alle vet jo at uansett når kan man ta feil....

jah, gleder meg jeg også, til å handle;) er det gutt har jeg det meste da... men jente, sukk, hehe.... hadde vært kos med en av hver;) og tar de feil på begge u¨l\ene så har jeg jo gaver til senere, alle rundt meg får jo barn så;) er null problem uansett:)

Skrevet

Jeg var skikkelig skuffet den gangen, det er mulig at det var legen som var litt sær. Heldigvis for meg skulle jeg på på ny UL fire uker senere og da fikk vi jo vite det. Dessuten var mannen min sikker på at han hadde sett at det ble en gutt, og det var jo det det var.... hehe, flinkere enn legen??

Håper i alle fall at du får vite det!!

Skrevet

gleder meg veldig, håpe han klarer å se det klart og tydelig,at det ikke er "jeg tror det er ....";)

Skrevet

Jeg var på ul da jeg var 12+5 (må ha vært 13+1 etter ultralydtermin som jeg fikk idag) og da sa legen at det var for tidlig å se kjønn da.

Skrevet

ja må være en spesialist på området... har allerede snakket med han og han har en ca margin på 80%rett:) så gleder meg ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...