mayaya Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Min mann ville gitt dårlig tv. Han gjør ihvertfall ikke mindre enn meg, på mange områder gjør han mye mer. Enn din?
Libido- Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Vi er likestillt på alle områder. Så ingen underholdningsverdi i min =)
mayaya Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Hehe - å si at min ikke har underholdningsverdi ville vært for drøyt da - bare ikke i det showet :-p
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Han vasker gulvet, og måker sne. Også er han verdens beste pappa for tullemor (og det er ikke alltid lett for vi har verdens største mammadalt)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Han er myyye flinkere enn meg til å lage mat iallefall. Vi er flinke på forskjellige ting.
*1+1=2 små* Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 hadde ikke vært særlig mye spennende å se hvis min mann hadde vært med, kanskje en skitten body her og der eller en unge som får for MYE mat. Jeg hadde IKKE vært redd for å la jenta vår være alene hos han, tvert imot, det har vi allerde gjennomført
Soleie m/3 gull :) Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 min mann er en kjempe flink husfar:)
Sylteflesk Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Har ikke sett det programmet jeg, men min mann bidrar mye mer enn meg ... Henter og leverer i barnehagen oftere enn meg Står som oftest opp med vesla på hverdagene Står opp like mye som meg når hun våkner om natta Legger henne annenhver kveld Lager som oftest middag Flinkere enn meg til å støvsuge og vaske gulv Tar ukehandel hver lørdag (og ja, han skriver handlelisten selv) Jeg tjener mer penger da :-)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Hadde ikke värt så morsomt å se min mann heller, for hadde jeg dratt hadde han fint tatt over alt jeg gjör til vanlig uten problem. ( Er i permisjon,så jeg gjör mest husarbeid for tiden!). I dag har han feks, stövsugd hele huset, dusjet med jenta og kledd på henne på morningen og tatt morgenstellet med gutten også. Lagd frokst (jeg ryddet av og dro til frisören). Fikset med lunsj og dratt til IKEA og gjort noen innkjöp. Jeg har ikke gjort så ,mye annet enn å sifte på sengen og tatt hand om vaska!!!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Den begynner nå kl 20 på tv2:) Min mann hadde nok heller ikke vært store underholdningen, vi har 3 stk så han begynner å blir dreven. Hadde nok vært litt gøy å vært flue på veggen da, men han hadde ikke skjemt seg (oss) ut;) Det eneste skikkelige problemet han hadde fått hadde vært klesvask;) det tar jeg meg av på eget initiativ;) For tiden gjør jeg mest siden jeg er i permisjon, og jeg gjør kanksje mest av vasking og sånn ellers og men det er fordi jeg liker å ha det på min egen måte;)
erteposen + 4 Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 Kunne blitt litt rare middager, og det kunne vært en serie i seg selv. Ellers hadde det ikke blitt god underholdning. Bortsett fra klesvask, gjør han mye mer hjemme enn meg.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 3. februar 2009 #14 Skrevet 3. februar 2009 Tror dessverre det er større underholdningsverdi i meg enn sambo. Han lager middag hver dag på ukedagene, og dersom han er borte og jeg må trø til da blir det boxmat eller ut å spise Vi vasker huset sammen hver uke, men han klarer det fint selv. Det er han som leverer og henter i barnehagen hver dag. Eneste 'utfordringen' hans hadde blitt å matche klærne til ungene, og selv der begynner han å bli veldig habil.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 3. februar 2009 #15 Skrevet 3. februar 2009 "Oppgavene" hans er å støvsuge (jeg har bekkenløsning) og ta ut bosset (orker ikke lukta av boss...). Ellers gjør vel jeg alt av husarbeid vil jeg tro. Men han er flink med småen, og tar ut av oppvaskmaskinen hvis jeg spør.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. februar 2009 #16 Skrevet 3. februar 2009 tror nok ikke sambo hadde dummet seg ut i et sånt program. han vet hvordan både oppvaskmaskin og vaskemaskin fungerer. lager middag, rydder og vasker hus. og vet hvilke rutiner som gjelder for småen.
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. februar 2009 #17 Skrevet 3. februar 2009 mannen min gjør nok mindre enn meg i det daglige, men han klarer det meste om han må.. har jo tross alt bodd for seg selv i noen år før jeg ble sammen med han.... så han hadde jo klart å sette på klesvasker og oppvaskmaskinen (som han gjør innimellom fra før av), og å lage middag og stelle ungene. For å ta seg av ungene er han veldig flink med, og han er jo vant med å spise mat, men det blir ikke noe gourmet-mat akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå