Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel må den lille være for å begynne med babygrøt?

Har det noe å si/er det noen forskjell på dette hvis barnet har mme i stede for mm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mange tilfeller begynner mme barn med grøt tidligere enn mm barn. Dette er fordi de mange drikker for mye mme.

 

Begynte med grøt til størsta da hun var 3 mnd siden hun drakk 1,5 liter mme om dagen og det er ikke bra.

 

Begynte med minsta da hun var 4 mnd. Var fornøyd fram til da. Men så vart det bare grin og hu måtte ha mer...

Skrevet

Begynte med grøt til min mme gutt da han var 3,5 - 4 mnd! Ikke fordi han drakk så mye mme, men fordi han tydligvis trengte noe mer! Nå er han 6 mnd og spiser grøt til frokost og kvelds og middagsglass til middag! Han spiser nødvendigvis ikke så masse, men han virker fornøyd med det han får i seg! :) Drikker ca 100 - 150 ml melk til måltidene sine i tillegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...