Gå til innhold

Det gikk SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemte oss for å ta med barna på gresk restaurant å spise i dag! Barna våre er ett og tre år så det hörer ikke til dagliglivet å ta de med på restaurant (café er noe annet da!). Merket at jeg var en smule stresset da vi satt oss, men det gikk så bra. Jenta på 1 fikk middag för oss, så satt hun å tygde på litt bröd mens vi spiste. Gutten fikk sin mat og cola og var strålende fornöyd med det!

 

Vi spiste og koste oss og bestemte oss for at dette skal vi gjöre flere ganger!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da:). Koselig og gjøre noe kjekt sammen som familie innimellom også:)

Skrevet

Så koselig.. Vi gjør det støtt og stadig vi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...