annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Tror jeg blir smårar snart..Begynte å blø på cd 33, altså noen dager etter ikm. Spottet litt på 1 dag, blødde moderat på dag 2 og 3 og har nå spottet litt i 3 dager. Dette er veldig uvanlig for meg, blør normalt ganske mye og har sterke menssmerter i 2-3 dager. Denne gangen har jeg ikke hatt menssmerter i det hele tatt!!! Kun murring.. Saken er denne: Tok test tidlig på den dagen jeg startet å blø (cb digital) som viste "ikke gravid". Så når jeg begynte å spotte tenkte jeg ikke mer på det..Siden mens var litt rar tok jeg en cb vanlig i går ettermiddag, og den var svak positiv.... Hva er det som foregår???? Noen som har erfaringer? Ønsker jo så gjerne å tro at jeg har hormonell blødning og at kroppen bare ikke har skjønt at den er gravid...Føler meg litt "annerledes" i kroppen, fryser mye og er en del trøtt, men dette kan jo være ønsketenkning...
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2009 Dytter litt jeg..vil så gjerne høre noen synspunkter:) blir gal av å tenke på dette..)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Hei;) Funnet ut noe mer? Høres ut som om du er gravid!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 *håpe håpe* som sagt er jeg usikker, men fikk jo svak strek på cb og den skal vel ikke dukke opp med mindre det er hcg i urinen? Tenkte å dra på apoteket å kjøpe cb digital i morgen før jobb, og teste torsdag morgen..vil teste på morgenurin..men er jo redd for å bli skuffa da:/ er så spennende at jeg blir gal snart!!!!! blir litt paranoid av å sitte her alene å tenke..hehehehe.. Takk for svar *made in bed* )
Trultetryne Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg lurer på det samme... Jeg hadde IKM på lørdag. Begynte nå spotte på fredag, bare sånn lyserosa. Ingen menssmerter, bare murring. Har blødd litt mer i dag, men veldig lite (mot normalt MYE, og veldig vondt). Har ikke tatt test da.. lurer på om jeg kanskje skal gjøre det hvis det ikke kommer noe mer.
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2009 Kan være greit å teste ja! er bedre å få vite sikkert tenker nå jeg..lykke til da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå