Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal tro..???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg blir smårar snart..Begynte å blø på cd 33, altså noen dager etter ikm. Spottet litt på 1 dag, blødde moderat på dag 2 og 3 og har nå spottet litt i 3 dager. Dette er veldig uvanlig for meg, blør normalt ganske mye og har sterke menssmerter i 2-3 dager. Denne gangen har jeg ikke hatt menssmerter i det hele tatt!!! Kun murring..

Saken er denne: Tok test tidlig på den dagen jeg startet å blø (cb digital) som viste "ikke gravid". Så når jeg begynte å spotte tenkte jeg ikke mer på det..Siden mens var litt rar tok jeg en cb vanlig i går ettermiddag, og den var svak positiv....

Hva er det som foregår???? Noen som har erfaringer? Ønsker jo så gjerne å tro at jeg har hormonell blødning og at kroppen bare ikke har skjønt at den er gravid...Føler meg litt "annerledes" i kroppen, fryser mye og er en del trøtt, men dette kan jo være ønsketenkning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg..vil så gjerne høre noen synspunkter:) blir gal av å tenke på dette..:o)

Skrevet

dytt dytt..

Skrevet

Hei;) Funnet ut noe mer? Høres ut som om du er gravid!

Skrevet

*håpe håpe* som sagt er jeg usikker, men fikk jo svak strek på cb og den skal vel ikke dukke opp med mindre det er hcg i urinen?

Tenkte å dra på apoteket å kjøpe cb digital i morgen før jobb, og teste torsdag morgen..vil teste på morgenurin..men er jo redd for å bli skuffa da:/ er så spennende at jeg blir gal snart!!!!! blir litt paranoid av å sitte her alene å tenke..hehehehe..

Takk for svar *made in bed* :o)

Skrevet

Jeg lurer på det samme...

Jeg hadde IKM på lørdag. Begynte nå spotte på fredag, bare sånn lyserosa. Ingen menssmerter, bare murring. Har blødd litt mer i dag, men veldig lite (mot normalt MYE, og veldig vondt).

Har ikke tatt test da.. lurer på om jeg kanskje skal gjøre det hvis det ikke kommer noe mer.

Skrevet

Kan være greit å teste ja!:) er bedre å få vite sikkert tenker nå jeg..lykke til da!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...