Fablefant✿ Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes mini ofte ser så veldig trist ut... han smiler innimellom, men da skal han være veeeldig fornøyd... Synes også han skriker mye på dagen nå - er så redd det er noe som plager han... Virker kun helt fornøyd en halvtimes tid på morran - resten av dagen er det masse skriking... Flere som har det sånn? Hjertesukk fra en mamma som blir så lei seg når mini ikke har det helt bra!
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 har hatt det litt sånn her hjemme vi og me gutten vår...han blir 7 uker på fredag...men føler det har blitt bedre..har merket at han blir veldig fort overtrøtt og da blir han sur og skriker mye...holdt på å bli gal en stund,virka ikke som han var fornøyd med noem ting,men nå har det blitt bedre sånn plutselig,takk og pris for det hehe
Fablefant✿ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Å! Godt å høre! Man blir jo liksom litt trist når ikke noe av det man gjør hjelper:) Tror han blir veldig fort overtrøtt her også, men sliter med å sove på dagen, og da er det jo ikke bare bare! Prøver å få inn litt rutiner på dagen også nå, for å se om det kan hjelpe han til å sove!
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 ja man føler seg fort litt hjelpesløs! helt fra han var født så har vi lagt oss sent, og stått opp sent,men nå di siste ukene så har vi lagt oss tidligere og stått opp tidligere...så tar jeg å gå tur me han i vogna rundt 12-1 tia,og da sovner han der,så lar jeg han stå på terrassen mens jeg er inne å gjør husarbeid..når han da våkner så virker han veldig fornøyd ut,får litt mat og ligger under baby gymmen...men sånn så nå er han jævli sur!!har gitt han til pappaen sin nå,er lei av å bysse på han hehe...nå er det mannen sin tur så her er han sur om morningen,og ettermiddag/kveld.. Begynner i familiebarnehage me han neste uke,der er det babymasaje,håper det kan få¨han til å blir litt mer livsglad hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå