Mikkemafian Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei... Så at du ble gravid før du fikk mensen etter sa i desember.. Det gjorde jeg også Lurte bare på om du har tatt ultralyd og hvor langt de fant ut at du er på vei... Jeg hadde sa på julaften og testet positivt 4 uker etter... Skal på utralyd i slutten av februar, og da regnet gyn med at jeg skulle være 7 uker sånn ca... Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal telle?? Noen tips?
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 hei:) så bra da:) fint at det klaffet med en gang, selvom man nok blir ekstra nervøs av det... jeg mistet 8des, var til ul 6+1 og idag 8+1 , da fikk jeg beskjed om at jeg kunne regne 8des som siste mens første dag. det er jo pluss minus noen dager da,men det ser man jo senere ved vanlig ul:) begynte du blø på julaften hadde jeg regnet det som første dag siste mens jeg:) Vi har jo ikke annet å gå ut ifra. hvordan går det med deg da? er du fryktelig redd og nervøs? det var jeg ihvertfall, hjalp masse se lille hjerte dunke idag:) masse lykke til! er ingenting som skal tilsi at det skal gå galt for oss denne gang:)
Mikkemafian Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Hei:) Jeg er vettskremt!! Kjenner hele tiden etter symptomer og tegn, og tror hele tiden at det er blod når det kommer litt utflod. Har mistet i både MA og SA, så jeg er like redd for begge deler... Men nå er jeg heldigvis kvalm, og det var jeg masse med mitt lille sjarmtroll. De to svangerskapene der jeg mistet, hadde jeg ikke symptomer i det hele tatt, nesten.. Så jeg ønsker virkelig kvalme og brekninger velkommen foreløpig. Kommer sikkert til å klage over det en gang også... Hvis jeg regner julaften som første mensdag, så er jeg ca 6 uker på vei nå.. Det var da det gikk galt sist gang.. Skal til legen på mandag. Skal måle hcg-nivå. Håper det kan berolige meg litt. Er ikke mye som ligner på den clearblue reklamen hjemme hos oss nei;) Ingen store jubelscener, bare: nå får vi se om vi får beholde denne..... Men det skal vi, ikke sant? (være veeeldig overbevisende!!)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Det skal vi! jeg teller dager for hver dag jeg går over den dagen jeg mistet i desember... nå er jeg på dag 60 og jeg mistet sist på dag 44. Jubler for hver dag:) jeg er blitt veldig beroliget av hcg prøver og ul. jeg skal på ul om to uker også, så det er veldig flott.. gyn er veeldig snill med meg:) det skal hun ha:) lykke til! det går bra denne gangen! jeg var kjempe kvalm døgnet rundt med snuppa, ikke kvalm med den jeg mista, og nå er jeg kjempe kvalm ogjen...døgnet rundt...så kvalmen er nok ett godt tegn for oss:)
gravid84 Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 dere får ha masse lykke til begge to!! Tenk positivt...det har hjulpet meg gjennom disse to mnd!! jeg kjenner meg veldig igjen i deres situasjon...hadde SA 4.desember...nå er jeg 8 uker på vei med mitt lille nurk, var på UL i dag å fikk sett den lille
Mikkemafian Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 Takk for det gravid-84.. Jeg er ganske stresset egentlig, nå.. Har jo ikke fått det bekreftet annet enn med 4 positive tester... Leste om en som fikk positive tester 6 uker etter abort, og ikke var gravid, så da fikk jeg jo total panikk igjen, selvfølgelig... Men jeg er ganske kvalm om dagen, som sagt, i tillegg til strekk i magen og annerledes pupper, så jeg føler meg gravid i hvert fall, det er bare så utrolig kjipt å gå rundt å lure..Livredd for at alt er innbildning og at de omtrent skal le av meg når de finner det ut.. Skal heldigvis til legen på mandag, så da får vi se om jeg får roet meg litt... Godt å høre at du har fått se at alt er bra flere ganger, det gir litt håp til meg også Lykke til videre, begge to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå