Gå til innhold

Hva slags gulv har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å bygge hus og jeg holder på å bli gaaal av alle valgene jeg må ta, og trenger litt hjelp.

Hva slags gulv har dere på kjøkkenet? Og er dere fornøyd? Vi kommer til å få en delvis åpen kjøkken/stue løsning, og jeg har lyst på samme gulv begge steder. Men har fått høre at det ikke anbefales parkett på kjøkken pga vannsøl...

Hjeelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt parkett på kjøkken begge steder vi har bodd. Ingen problem i fht vannsøl - søler da ikke så mye. Hjemme hos noen venner har de fliser fordi de fikk samme rådet som dere. De angrer! Får de får så vondt i beina av å gå på flisene - man tar jo ganske mange steg på et kjøkken

Skrevet

Har åpen løsning, men fliser på kjøkkendelen og laminat i stuedelen. Er lister i stål mellom, men ser litt snålt ut spør du meg....

Skrevet

Vi skaø ha spisestue og på kjøkkenet, så derfor har jeg ikke lyst på fliser, har mest lyst på tregulv, sånn at det blir litt mer "stue" :)

Skrevet

Har åpen løsning og parkett hele veien. Vi har vannsøl skader ved oppvaskmaskin, oppvaskkum og verandadør. Kommet litt etter litt.

Skulle jeg valgt på nytt, ville jeg igjen valgt parkett, men sjekket opp om det feks ville være mulig med den type glass man har på gulvet forran peisen, langs kjøkkenbenken, oppå parkett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...