Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Når baby kun har fått mm, kan hun da få vondt i magen om hun får en flaske mme?
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Ja, det er fullt mulig, så hvis det er fordi du skal bort f.eks, så ville jeg prøvd en gang eller to på forhånd. Det skjedde ikke noe da vi prøvde med gutten vår, men vet om flere som har hatt litt trøbbel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå