Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Lurer veldig på hva som gjør at det er så vanskeleg for oss...Har vert til utredning og fått vite at vi begge er 100% friske.Har tatt kikkhullsoprasjon alle prøver det går an og ta,nå går eg på pergotime,har brukt det 2mnd nå,men den dumme tanta kommer hver mnd..er det noen der ute som har noe positivt å si om denne kuren???Sorry måtte bare få det ut....Hehe!!Håper på svar
blirjegsnartmamma Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 har ikke noe bra svar til deg, dessverre.. Jeg er ikke 100%, jeg får ikke eggløsning av meg selv,og jeg fikk det heller ikke med enkel pergo kur.. Nå går jeg på dobbel og håper den kan løsne litt på ting! Fordi jeg ikke har EL så har jeg bare hatt mensen 5 ganger iløpet av det siste året... Det blir veldig lange pp... hehe Mannen min skal sjekke seg denne runden også, så får vi se hvordan det står til der.. Forhåpentlig er det bare meg det feiler noe, og enda bedre hadde det vært hvs det klaffa denne gangen Nå har jeg hvertfall dyttet deg litt opp
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 hei=) i likhet med blirjegsnartmamma så har jeg heller ikke el, det vil si at jeg har sjeldnere el enn det man vanligvis har sånn at jeg fikk dobbelkur med pergotime og det klaffet for oss på første forsøk, men så mistetet jeg, men det er jo ikke fordi jeg gikk på pergotime, det er jo bare for at det er sånn naturen er, men vi hadde prøvd i 1 år når vi startet på den kuren der..... vi skal prøve det igjenn så fort som mulig!!! Masse lykke til=)=)
Sjokolademonsteret Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Heisann Jeg gikk 2 mnd på pergo. Begge disse mnd mistet jeg slimhinnen... Uten slimhinne blir det vanskelig for noe å feste seg. Etterhvert gikk jeg over på Gonal (hormonsprøyter). Da kom slimhinnen tilbake (14mm) og spiren satt som ett skudd. Lykke til
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 mistet slimhinnen!!??det hørtes skummelt ut:( hvordan merket du det da?var det derfor du fikk sprøyte eller? går på min nest siste pergokur nå...
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Tusen takk for svar.Er godt å høre at pergotime fungerer.Kanskje det er en dobbelkur som må til for meg og,eller kanskje hormonsprøyter.Vi er sendt videre til prøverør så da blir det sikkert hormonsprøyter uansett.Blir spennende men er jo ganske lang ventetid.Men det er nokk verdt det i det lange løp.Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå