Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 starter DA DAMENE DRO jenter:-) Gikk visst mye pølser på øya den perioden også har jeg hørt!! Gleder meg:-)
Superlis Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 skal ha med meg dette ja:) Hmmm føler at det går mye i pølser her også i perioder;)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Om det er noen trøst så går det nok i pølser her titt og ofte også. Jeg er ikke egentlig glad i pølser engang, men det er så kjapt og greit liksom:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Hihi, så søte det eldre ekteparet er!!! Vært gift i 50 år og hun har aldri vært borte fra ham. Laget ferdig saus til ham så han kan ta litt av gangen og instruerer ham i hva som ligger i fryseren:-) Gurimalla så søte da! Og så må han instrueres i å sette på oppvaskmaskinen!! Og blomstervanning:-) Kjære tid!!! Vi lever nok litt annerledes her i huset ja:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes synd i han stakkarn som skal lete etter klær til guttungen i det systemet kona hadde ;-))) Tilog med JEG har mer system i klærne... Var ikke det samme mannen som tok med guttungen på fjelltur i pysjamas? Jaja de overlever sikkert :-) Men tror vi får oss mang en god latter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå