Gå til innhold

Er det ikke underlig det der med

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjokolade?

Før jul kjøpte jeg mye rart i Sverige på harryshoppingen min. Jeg lagret opp med digg og slikkerier. Blant annet en eske med Anthon Berg sjokolade med bringebærfyll. Da jeg åpnet den syntes jeg ikke den var god overholdet, bare fryktelig søt og klissete....så den esken har fått stå i fred den. Og så, kommer dagen da søthungeren brer sine svarte vinger over hele kroppen og man bare MÅ ha det. Og vips så var den boksen tom. For i nøden spiser som kjent fanden fluer..........ugg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe det der er helt sant, jeg kan også ha sånn litt tvilsome ting i skapet sånt som vi egentlig ikke er så veldig glad i, også vips som du sier så er det faktisk tomt og en kunne ønske at en hadde en til....helt sant faktisk:))

Skrevet

Hehe høres kjent ut :-) Selv har det hent at jeg har spist Nugatti med skje....

Skrevet

hahahahaha...

Vet ikke helt hva jeg skal si nå... Venninnen min bruker å si at det er INGEN som har så mye godterier i skapet som jeg, men heller ingen som har så mye godterier som er UTGÅTT PÅ DATO!!

Tror hun har blitt skuffet endel ganger da hun har raidet skapet mitt ;-D

Tror jeg har litt splitta personlighet eller multi ett eller annet... Fordi jeg kan være desperat etter godis MEN er så kresen at jeg spiser IKKE hva som helst!

Blir litt sånn BARE MÅ HA DET!!! når jeg blir i "gåiskapetogseetternoegodthumør" og når jeg finner noe og begynner å hive i meg, så kommer neste greie "desperatmenikkeSÅÅÅdesperat"!

Jeg ELSKER Freia melkesjokolade,og elsker mandler...Men han Walther fyren med mandlene fra Freia, han kan bare beholde de mandlene og sjoklodaen for seg selv han. Jeg spiser den ikke!! Æsj...

Men gi meg en firkløver! ;-D

Skrevet

Mmmmm fluer dyppet i sjokolade....mmmmm.....hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...