Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hvor henvender jeg meg ? Hvor kan jeg finne skikkelig info om dette ? Vil så gjerne hjelpe andre som ikke kan få barn da jeg er veldig fruktbar selv.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Ja, det vet jeg, men det er jo surrogatmødre i Norge da. Men de reiser jo til utlandet og utfører dette, men går gravide hjemme. Men hvor er det de henvender seg da ?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Vet ikke hvor du henvender deg, men det har ingen betydning om du er fruktbar, siden det er egg og sæd fra de du skal skal hjelpe som plantes ferdig befruktet inn i livmoren din.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Man reiser til for eks USA, blir befruktet der, og føder der... evt føder i Norge og gir ansvaret for barnet til far og fristiller barnet til adopsjon til mor. Synes det er flott at det finnes mennesker som deg, og jeg skulle gjerne sett at dette ble lov i Norge. Mer info kan evt finnes på snartgravid.com Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå