Gå til innhold

Hvor mange er gravide igjen?


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!

Må si jeg er litt misunnelig;-) Tviler på om det blir fler hos oss. Tre er et fint tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg luuuurer på om jeg kan være gravid igjen, men er ikke sikker. Skal teste i dag eller i morgen hvis ikke mensen dukker opp. Skulle egentlig hatt mensen i går, har vært kvalm og rar den siste tiden...er overhodet ikke planlagt hvis det skulle vise seg at jeg er gravid, men selvsagt veldig gledelig lell. Blir isåfall oktober på oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :-) Veldig koselig :-)

Her blir det ikke flere planlagte graviditeter. Vi har nå to nydelige, friske jenter og kan ikke ønsker oss mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke helt planlagt, men helt klart velkomment likevel:) håper virkelig at det går bra. har jo ingen spesiell følelse enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, he fått termin 6.juli:) ikkje heilt planlagt, men hjertelig velkommen. På ultralyden sa legen at ho ikkje kunne sjå at den ligna på søskena sine..... kanskje er det jenta som kjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er - termin 18. mars... jeg hadde jo sagt at jeg ikke ville ha så stor avstand mellom ungene siden jeg er ganske gammel (37), men dette var i overkant effektivt må innrømmes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER!

 

Fikk vite i går. 16 uker på vei og jeg har ikke hatt en anelse!! Vært til lege fordi jeg trodde jeg var syk pga div plager, tatt masse prøver, og hos gynekolog kom overraskelsen. Vi ble veldig overrasket! Julibaby i vente og et veldig kort svangerskap ! :-) Har jo ikke tatt hensyn til dette så har unnet meg vin og ikke tatt folat......har ammet så har jo ikke drukket mye, men til mat og sånn. Vel, bare vi får vent oss til tanken så blir det nok hyggelig. Håper bare det er friskt...

 

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden dette blir tredjemann og det bare er 5 mnd igjen vil det nok fly avgårde :-)

 

var på ultralyd i dag allerede og vi venter en ny liten prins :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den nye lille spiren;);) Blir vel koslig for Emil og bli storebror og for dere og bli foreldre igjen!

 

Her skal vi begynne og prøve i januar

2010, så en liten stund til enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare komme med oppdatering her; det var flask alarm så jeg er ikke gravid. Egentlig en liten lettelse, da jeg skal begynne studiene til høsten, og er veldig keen på å komme i gang. Mensen kom fem dager på overtid; sent - men godt :)

 

Gleder meg til jeg blir gravid igjen, men håper at det også da blir planlagt, som med førstemann.

 

Lykke til dere som er gravide - kos dere med den voksende magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er :) Fikk en sønn 20 januar 08 og har termin ca 4 oktober 09. Har ei datter også som kom til i septeber 06.

Gratulerer til dere alle! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:) da får vi jo barn med samme aldersforskjell. Emil er født 19. januar og neste er ventet (foreløpig dato) 30. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...