Anettemor82 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Bare lurer... noen er det sikkert pga problemer tidligere, men er det andre som ikke har hatt noen problemer og bare er nysgjerrige? jeg har nemlig veldig lyst, men jeg har en velskapt gutt fra før av og ingen blødning eller komplikasjoner nå. hadde bare vært så kjekt å virkelig se at jeg var gravid. stoler forsåvidt på testen, men... vært godt å vite. så lenge til en får høre hjertelyden... er 6+0 idag.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 hei:) jeg fikk pga sa i desember, og ingen mens før jeg ble gravid på ny. vil du se er det jo bare ta en privat, men da må du betale for det. jeg gjorde det for å bekrefte sa forrige gang, og det kostet 850kr. syns det er verdt det jeg da:)
Anettemor82 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 ja, det er det nok da. Men siden jeg ikke har noen "problemer" eller noe som kan tilsi det så er det nok ikke verdt det- hadde jeg blødd og hatt en dårlig følelse så ja, men ikke som det er nå. håper bare ukene får fort:)
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Hei! Vi får tidlig UL(uke 7), fordi jeg har hatt 2 SA tidligere, og vi egentlig hører til ass.befruktning. Denne gangen ble jeg gravid i syklusen før vi skulle starte opp med søskenforsøk. Mannen min har nedsatt sædkvalitet.
englen Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Hei var på tidlig ul idag. Kun pgav. ren nysgjerrighet. Det var veldig morsomt å se på det lille nurket som er der inne 8+4 er den . Vi så det lille hjerte banke som bare det:-) vi var på oslo akutten det kosta 710 kr inkl.bilder ble liksom "mer" gravid etter dette..... vel verdt det.
ifie Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Var til legen for å høre etter hjertelyd, men fant ingenting! Ble derfor sendt til UL med én gang (hadde en sa i sept. mulig det var derfor jeg fikk så fort). På UL fant vi heldigvis en bitteliten spire med bankende hjerte!
2prinsesserogbim Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Var på tidlig ul på grunn av sist endte det i SA og var så vldig bekymra, men alt står bra til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå