MintCondition Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har abonnert i 2 år og er veldig fornøyd Leser alltid bladet fra perm til perm.
line_n & sara Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 har hatt mamma en stund, og nå har jeg bytta til f&b, har bare fått et blad, så kan vell ikke akkurat gi en særligobjektiv rapport,for jeg likte mamma veldig godt..og angrer bittelitt på byttet.. men det er informativt!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Jeg byttet fra F&B til Mamma:) Synes F&B inneholder mye av det samme måned etter måned, så jeg er mest fornøyd med Mamma;)
mamarama og lille banan Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 jeg har nettopp begynt og abonnert, og er spent på å se om jeg får velkomstgaven som var en fotobok.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Jeg liker mamma veldig godt:) Men vil anbefale deg å kjøpe et eks. av hvert blad i butikken så kan du jo se hvem du liker best;)
Odine! Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har hatt det i noen år nå, og når jeg tenker meg om, så begynner jeg kanskje å bli litt lei. Men jeg har vært fornøydd fram til nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå