syngejente Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Orker nesten ingen ting.Prøver å komme meg ut en liten tur utenfor døra for å få frisk luft,litt bevegelse. Blodprosenten min har gått ned fra 15 til 10 på noen mnd. Har lavt blodtrykk og lavt stoffskifte. Jeg som var så aktiv,trente masse og følte meg fin og sprek.Prøver å gjøre litt øvelser,men har ingen energi! Nå ligger jeg mest på sofa.Er nedstemt og lei.Syns ikke det har vært så greit å gå gravid. Orker ikke se meg i speilet,blitt trillrund i ansiktet. masse vann i kroppen.Gruer meg så til fødseln. Hatt en tung dag i dag.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Snakk med jm eller legen din om du kan begynne på jerntabletter. Det gjorde jeg når blodprosenten gikk ned og energien fulgte med den.. Etter ca 2 uker på jerntabletter merket jeg klar bedring!! Husk at du skal ha godt lager til fødselen og etterpå også. Lykke til
Krepsen :) Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har det mye på samme måten, blodprosenten har gått fra 13 til 9,5 og energien er helt på bunn, har så dårlig samvittighet ovenfor jenta mi på 2 år som vil leke, men mamma er kjempesliten og orker bare en liten stund. Går på jerntabletter og har så vidt begynt å merke bedring, har to uker igjen til termin og håper virkelig at enerigien har tatt seg opp til da. Gruer meg heldigvis ikke til fødselen så jeg er i det minste spart for den bekymringen. Lykke til videre, det bedrer seg nok skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå