Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Kansje det er noen av dere damer her inne??
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Det skal jeg love deg jeg skal
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Når begynner det, å hvilken kanal var det igjen?!:-) Høres ut som ett morsomt program!:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Nei, vet du hva.. er helt enig med mannsforsker Jørgen Lorentzen, som mener at dette er et latterlig program. Han snakket så godt å klokt på Dagsnytt 18 nettopp. Hadde vi likt det om de hadde laget en serie om kvinner som skulle være toppsjefer i næringslivet for en dag? Da hadde noen ringt likestillingsombudet. Denne serien spiller på stereotypier om menn som overhode ikke stemmer overens med virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Ja, det skal jeg, og jeg gleder meg! Hva som om det spiller på stereoptypier!?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Jeg skal se på det. Og det hadde vært moro om det hadde blitt laget "da mennene dro" også. Jeg hadde i alle fall slitt, med oppussing, hjulskift, bil som skal fikses, middag som skal lages (ja jeg kan lage middag, men er ingen merterkokk og hater å lage mat) og snømåking.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 "da menene dro"...? hadde ikke utgjort så stor forskjell her i huset ihvertfall.. samboeren min er borte på jobb to uker sammenhengende og en uke hjemme, så det er jeg ganske godt vant med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå