lÅktiHaUDe Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Var det ikke du som spurte meg her en dag om jeg "spår"?? hehe ble så nysjerrig på hva du mente med det..
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Bare om du gjør det :-) Altså om du er flink til sånne type ting, er klarsynt eller noe sånt. Så bare du hadde svart under en som spurte etter slike, så derfor lurte jeg :-)
lÅktiHaUDe Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Det er klarsynte som uavhengig av hverandre sier jeg har evnene men jeg vet ikke.. har også healet noen venner der jeg kan se svetten renner etter noen sek og de blir svimmel, men de påstår jeg har hjelpt de.. får av og til en sterk følelse ja.. men det er slett ikke alltid.. og jeg finner ikke tapte nøkler å sånn hehe men det er ikke noe jeg prater om, så er få som vet noe..
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Ok :-) Får du noen følelse av hva den lille i magen min er? Og noe rundt fødselen? Har litt gjenstridig magefølelse selv her nå for tiden med tanke på begge deler, så er veldig, veldig nysgjerrig. Jeg er født i 80 og er skorpion med termin 12 august i år om det er noen hjelp.
lÅktiHaUDe Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Var det ikke deg jeg "tippet" på sist?? hehe husker jo ikke en ting jo.. vet bare jeg svarte til noen men det var kanskje ikke deg nei.. og der tippet jeg jente.. og nå vil jeg si gutt.. så får håpe at det ikke var deg for da er jeg ute og sykle gitt hehe det rareste jeg har gjort var da jeg satt en gang og såg en liten baby i nissedrakt. Frisk liten jente. Jeg skjønte ingenting. Før jeg fortalte venninnen min det ca 3 uker etterpå. Hun ble hvit i ansiktet og sa: jeg tok test igår og regnet ut termin ca julaften, hun har mistet flere og denne gangen gikk det bra jenta kom rundt jul så hun hadde blitt gravid ca da jeg "såg" den jenta i nissedrakt hehe så har noen sånne da.. men kan ikke si jeg ser noen komplikasjoner på deg.. men husk jeg bruker ikke dette i hverdagen og hadde egentlig ikke tenkt å si noe her..
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg vet ikke om du har tippet på meg før, hehe... Var mange som tippet en gang og da tippet nesten alle jente, var vel to som tippet gutt ;-) Blir spennende å se i hvertfall. Takk skal du har. Høres pussig ut med den opplevelsen du hadde da, artig :-)
lÅktiHaUDe Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2009 Er som sagt usikker på deg.. og da liker jeg egentlig ikke å tippe.. for jeg sier egentlig kun noe hvis jeg får følelsen med en gang.. og da stemmer den som regel.. sa til ei anna venninne som var på ultralyd og ikke ville si kjønnet at hvis ultralyd viste gutt så var det feil for jeg visste det var jente.. hun lo godt da hehe jenta kom etter ni mnd
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Da fårjeg bare vente. Har spurt noen andre og tror flere synes det er vanskelig å se/gjette på meg. En sa at hun trodde det var jente, men fordi det var så mye guttestrømninger rundt meg ble hun usikker. Får vel bare smøre meg med tålmodighet jeg da :-)
lÅktiHaUDe Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2009 akkurat slik føler jeg også det.. slik som du skrev nå.. tror faktisk jeg sa jente sist MEN jeg er usikker som sagt.. liker ikke si noe når jeg er usikker.. men skal følge med deg hehe
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Kan godt forstå det ikke er like greit å si noe når man er usikker :-) Jeg har jo tre små gutter, så de kan vel forvirre noen og enhver uanset, hehe... Skal til UL 10. mars, så er en stund til enda.
lÅktiHaUDe Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2009 Nå har jeg lett og jeg sa jente på deg først.. og jeg stoler mest på det jeg sier først.. så da er d nok det d blir hehe kanskje fordi du har 3 gutter fra før at jeg ble usikker?? vet ikke.. kanskje jeg er bare heeelt ute å kjøre hehe har ikke tenkt å skryte på meg noe ihvertfall..
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Ikke godt å si :-) Lover å gi beskjed dersom de kan se noe på ultralyden. Må innrømme at jeg er veldig, veldig nysgjerrig nå altså, hehe... 1 mnd å vente føles plutselig uoverkommelig lenge ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå