KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Stakkar gutten vår:-( Vi var på første tilvenningsdag i barnehagen på Mandag, som var en suuper dag! Men rett etter vi kom hjem gikk det bare nedover, å Felix fikk 40 i feber.. Var hos legen idag, men ikke noe de kunne gjøre foreløpig.. Så fikk beskjed om å gi han febernedsettende jevnlig så feberen holder seg litt stabilt.. Idag er den på 39.7, etter febernedsettende.. Han ligger som ett slakt på sofaen ved siden av meg med masse tepper, siden han fryser så fælt... Ikke noe gøy når febern er så høy! Har aldri vært så høy før.. Han er 16mnd.. Regner med han blir hjemme fra barnehagen ut uka, så får vi se hvordan formen hans er på mandag.. Kjenner jeg bare er så redd for disse feberkrampene, siden han har fått det en gang før.. Slipper han ikke ut av syne hvertfal, det skal være sikkert... Så lurer jeg på en ting. Han får jo febernedsettende i stikkpilleform. Han har ikke hatt avføring i dag eller igår pga. lite spising. Men han har noen forferdelige promper. Ser også i bleia nå for 2. gang at det er flere rød-orange flekker rundt om i bleien som lukter helt forferdelig. Kommer dette av stikkpillen?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 huff. vet ikke med spm ditt, men ikke pakk han inn i tepper når han har feber. selvom han fryser skal han ikke varmes opp mer. når barnet mitt hadde feberkramper ba sykehuset meg ta henne i dusjen og dusje med kald vann.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Kan prøve å kle av han litt av teppene nå når han sover så godt... Stakkar, før jeg la teppene over han lå han jo å skalv med gåsehud over hele kroppen ikludert ansiktet:-( Kan se om han vil ha ett bad når han våkner.. Det må vel være ok?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 hvordan har det gått med dere i dag? ar han det bedre? høres ikke godt ut.... stakkars liten..... jeg har hørt at feberkramper kommer når tp faller for hurtig, så vær forsiktig med å ha ham i badet med vann som ikker er temperert og hvis du har gitt paracet litt før badet. dette vet jeg ikke med sikkerhet, men det føles logisk. lykke til! .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå