Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!!

Nå har jeg bare 18 dager igjen til termin,dette er første gang og jeg lurte litt på om det er vanlig å gå til fotograf å ta bilder av seg selv og magen....

 

Noen som har gjort det?

 

Virker utrolig koselig å ha til senere...

Klem nysgjerrig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har ikke gått til fotograf å tatt magebilder, men har prøvd å ta noen bilder av magen her hjemme.

Skrevet

Mannen min er fotograf å han har tatt bilder gjennom hele mitt svangerskap å jeg ble godt dokumentert. Nå har vi verdens skjønneste prinsesse på snart 5 mnd.

Skrevet

Jeg og samboeren min var hos fotograf i begynnelsen av 7. mnd. Tok noen bilder av meg med magen, og noen hvor han var med. Vi var begge i bar overkropp. Syns det ble kjempefine bilder, og er veldig fornøyd! Og så er det så gøy å ha, for å se tilbake på siden :)

 

Syns absolutt du skulle prøvd det, men du får skynde deg siden du snart har termin :)

Skrevet

Jeg og sønnen min på 18 mnd skal til fotografen i denne måneden.

Skrevet

Vi tok bilder hos fotograf når jeg var ca 8 mnd på vei:) Nå venter vi spent på å få klarsignal på å hente de bildene vi plukket ut:)

Tok kjærestebilder, parbilder med bar overkropp og mage og bare meg med bar overkropp.

 

:)

 

Er å anbefale;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...