snille_snille Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg kan nesten ikke tro det, tok en test i dag tidlig og den var positiv, og dette på første forsøk. Sitter og venter på at samboeren min skal komme hjem så jeg kan fortelle han det gledelige nyheten:) Har gått rundt som et stort smil i hele dag, hehe:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Så gøy:) gratulerer så mye:) stas fortelle det til samboer!
lovelyme Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer! Vi fikk de togås til på første forsøk, er nå 5 uker + 3 dager.. ukene kan ikke gå fort nok til vi kan fortelle det.. vanskelig å holde det skjult..
*toppris* Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 grattis og velkommen:) må ikke være red for å spørre om noe i det heletatt her inne;)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 gratulerer og velkommen til oss;-)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer! Kom som en overraskelse her og, testet positivt i morrest:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå