Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Var på UL og hadde forventet en gedigen skuffelse pga blødning i 14 dager. MEN jammen fikk jeg se et foster med bankende hjerte, armer og bein. Var 1 uke kortere enn jeg hgar trodd, så i følge lengden er jeg i dag 7 uker og 4 dager på vei!! Tror det var en lettelse for oss ja. Så til alle dere som blør litt: Det behøver ikke være negativt!
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 så bra! jeg har og vært på ul idag, hjerte banka her og:) hvor stor var knerten din da?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 åh, det var godt å høre;-)))) gratulerer..nå kan du nyte svangerskapet videre;-))
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 var 13 mm lille gullet!
lovelyme Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 å så koselig.. glede rmeg til jeg skal på ul selvom det e rlenge til... hehe.. er bare 5 uker + 3 dager..
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jag stämmer in: jiiiiiipppppiii=)
Line ♥ Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 ååh så GODT å høre!!!! Sitter her med gåsehud jeg! )) Gratulerer så masse!!!! ååå så gøy:o) Har tenkt på deg i hele dag jeg hehe. Dette var en super nyhet
Har fire go`inger Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer så mye Kos deg med svangerskapet
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Deeeet var gode nyheter!! :-))))) Masse gratulerer til deg! Vært inne å sjekka mange ganger i dag, var så spent! Utrolig morsomt! Skal til pers neste torsdag jeg,da. Helt grusomt å gå rundt med denne uvissheten.. Men det vet jo du alt om! Uansett ga din historie håp! ) Takk,takk!
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2009 Takk takk alle sammen! Det er en lettelse kan jeg si dere. Unner ingen andre slik ventetid. Da er det bare å håpe at det sitter.... Lykke til til dere andre som venter også!! Det ordner seg som regel for snille jenter... Så kanskje jeg har vært litt snillere enn jeg trodde i jula?? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå