yasmina Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Og hvorfor ? Vurderer aa flytte paa oss, men ikke hjemover enda. Skulle til Oman , men den jobben har finanskrisen tatt livet av
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hvis vi kunne sett bortifra alt av praktiske problemer ved flytting og bare kunne velge og vrake står storbritania, Irland og Canada høyt på listen min. Veldig sansen for de landene bare Hva er alternativene deres da??
Northernlights Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Kunne rett og slett tenkt meg å bo i Trøndelag et sted. Men ikke Trondheim. Et eller annet sted på kysten, ikke så langt unna. Sånn litt for meg selv..; idyllisk nok på sommeren, og ikke altfor trasig på vinteren....en drømmeplett som sikkert bare finnes i mine fantasier. Men der vil jeg bo ;o)
yasmina Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2009 Mannen har et jobbintervju her nede naa neste helg, har soekt paa en jobb i London ( tror kanskje jeg kunne tenkt meg den ) og vaert i kontakt med selskaper baade i Australia og USA. Saa vi er ganske altetende for oeyeblikket Staar mer paa andre faktorer som hva selve jobben er, loenn, houseallowence, skolepenger og skolemuligheter osv
ana baroma Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 hehe, og her snakker vi om å flytte til byen (kristiansand) når vi blir gamle. Ja, ja... Men vi har leilighet i utlandet, og kunne godt tenke meg å bo i den noen mnd, men det blir ikke før vi blir gamle;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå