Nergård Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei jenter! Jeg er på rugedag 6 og har fått mensmurringer. Det jeg da lurer på er om det er noen av dere som kjente veldig på det, men likevel ble gravid? Har gått gjennom flere forsøk som har endt med blødning. Er så sykt redd for at det skjer igjen.
2 Hærligheter! Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Håper det ikke ender med blødning denne gangen!! Jeg hadde masse mensmurringer begge gangene jeg har blitt gravid..Så ille at jeg har måtte gå på toalettet å sjekke om jeg hadde begynt å blød.. Sender deg masse lykke til støv '*'*'*'**'*'*''''*'**'*'*'''''*''*'*''** Og håper en liten spire vil klamre seg fast!)
2 Hærligheter! Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Off,kanskje jeg misforsto nå..;/ Har du fått satt inn? Uansett,håper det sitter denne gangen..
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Jeg og hadde den følelsen av å begynne blø når som helst, men gjorde det ikke:) masse mensmurringer..
Nergård Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Jada, har satt inn et perfekt egg. Er derfor så sinnsykt nervøs nå.. Tusen takk for svar jenter. Er litt betryggende å høre at det kan gå bra likevel. Takk, trenger all det lykkestøvet jeg kan få.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 uff. vet godt hvordan du har det. fælt gå engste seg! mensmurrringer er jo ett tegn på graviditet og da:) krysser alt jeg har for deg:)
lovelyme Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Hei var hos legen idag og spurte om det samme. Har ogs endel menslignende murringer.. men hun bekreftet at de tvar helt vanlig og ikke noe å bekymre seg for!..
Tyren78-09+12 Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde også masse menssmerter etter egginnsetting. Trodde det var mensen som kom hele tiden..så var ofte på do og sjekka..men heldigivs kom det ingen blødning. Og legen sa det var veldig vanlig med menssmerter når man er gravid. Så dette går nok bra!
lovelyme Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 Ja krysser fingrene for oss alle sammen;)
mammaen til Odin Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Ikke være redd!! Eg har hatt MASSE mensmurringer og noe som føles som skikkelig eggløsningssmerter, og eg er fremdeles gravid!! Prøv å slapp av... Dette går fint Lykke til!!
2prinsesserogbim Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Hadde ganske kraftige menssmerter fra IKM til eg var ca 6 veker på vei... Så jepp fullt mulig:)
Nergård Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2009 Godt å høre=) Er jo fortsatt håp for oss skjønner jeg. Takk jenter.. Lykke til til oss alle:)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Rugedag 6? Betyr det at det er 6 dager siden egginnsetning,eller når det er El da?? Jeg fikk ihvertfall mye mensmurringer ca 1 uke etter El.Jeg syntes det var rart at jeg skulle få murringer så lenge før mensen,men jeg var visst gravid:)).Altså,at det var egget som festet seg regner jeg med:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå