victoria11 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Vi reiser 15 dager til Florida når jenta vår er 4 mnd. Siden dette er vårt første barn, har vi noen spørsmål. Når begynner de å sitte i egen stol? Hvis ho ikke kan sitte i stol, hva gjør man når man er på restauranter feks? Vi skal ikke begynne på babysvømming før vi kommer hjem fra ferie, hvis noen feks spruter på ho, klarer ho å lukke munn og øyner, eller må dette trenes inn? Vi tenkte å kjøpe en trille i USA, en som ikke er så stor. Men finnes det små lette triller som også man kan ha ryggen liggende på? Ellers så tar jeg gjerne imot andre tips:)
mama73 m/tre søte små Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Heihei! Vi kom akkurat hjem fra Gran Canaria med gutten vår som nå er 4 1/2 måned. Var borte i 14 dager, og han var en drøm å reise med! Flyturen tok litt over 5 timer, og vi hadde forhåndsreservert plasser helt foran i flyet slik at han fikk en babycot (bag) han kunne ligge i under flyturen. Anbefales! På restauranter hadde vi han i vogna (hadde med dypvogna hjemmefra. FIkk sendt som spesialbagasje, og gikk ikke på vår vekt). Veldig kjekt med egen vogn! Tror jeg fortsatt ville valgt dypvogn til en på fire måneder, men nå kjenner jo ikke jeg til om det finnes gode nok triller som evt kan erstatte denne. Vi hadde også med bilsete hjemmefra som vi også sendte som spesialbagasje! Ellers så har jeg vært i Florida 6 ganger, men foreløpig ikke med minsten. Hvor skal dere? Miami, Orlando? Heldiggriser,- er en smule misunnelig her nå!
victoria11 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Takk for svar. Vi har også vært i Florida 5-6 ganger, men dette er første gang med barn. Denne gangen skal vi kun være i Orlando. Vi hadde dratt på cruise hvis ho var 6 mnd, men RCCL har akkurat endret nedre grense til 6 mnd. Kansje vi må vurdere å ta med vogna hjemmefra.Iceland Air har dessverre ikke babycot i sine fly, men vi sjekker om det er ledige seter rett før vi drar, og tar da med bilstol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå