kommer nr3? Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2009 dytte... ingen som har prøvd den?
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har denne, er veldig fornøyd. Fullpumpet i flere uker og den fungerte mye bedre enn avent sin, den var nesten ubrukelig. Har nå lånt den vekk til ei venninne og ho syntes og den var kjempegod.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 jeg har kjøpt denne er superfornøyd! Den er sånn at den har 120 stimuleringspump for så å gå over til "uttrekks sug" av seg selv.
PrøvLykken Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg brukte den sist. Var veldig fornøyd. Har lånt den bort nå, og hun som har lånt den er også fornøyd.
Fru Hormonell Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jobber på apotek. Kan si av erfaring at alle vil ha Medela fremfor Avent f.eks. Har ikke prøvd den selv,men fått kjempegode tilbakemeldinger. Avent vil svært få ha. Lykke til!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Har hatt mange lange stunder med denne pumpen :-) Jeg hadde ikke noe melkeproduksjon i de to månedene jeg fullpumpet, men jeg kjente jo at den sugde godt til hvis jeg stilte den på sterkeste "sug", så den funker nok for dem som har melkeproduksjon. Har tatt vare på den til denne gangen, tilfelle jeg trenger den, for den var absolutt grei å ha med å gjøre.
moir4. Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har brukt og kommer til å bruke den brystpumpen igjen.. Var superfornøyd med den:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå