lucky1 Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 men ikke like mye som ved mensen, men mye alikevel synes jeg. jeg er så redd nå, klarte ikke dra på jobb i dag og har mest lyst å være hjemme i morgen også, men jeg tror jobben henger i en tynn tråd her :s huff håper det ikke er SA!!!! men tørr ikke håpe for mye trist i dag
chiquetita Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 uff da, lucky, ikke kjekt. Det behover imidlertid ikke å være negativt utelukkende. Hvor langt er du på vei og hvordan går det nå?
lucky1 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 ca 4+5, jeg blør fremdeles, og litt mere men det er ikke no slim liksom.....(virker iallefall ikke slik) det er ingen klumper og det er helt friskt rødt............
chiquetita Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Det er veldig vanlig å blø litt i forbindelse med at du skulle hatt mens og det skulle du hvis du er 4+5, men selfølgelig blir du engstelig, og det kan jo bety at du mister. Ta deg er tur til legen i morgen hvis det fortsetter og hvis du er bekymret. Beste rådet jeg kan gi deg. Krysser fingrene Trøsteklem fra meg
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Hei.. Da jeg var kommet like langt som deg så hadde jeg også en blødning. Den startet akkurat på dagen da jeg forventet å få mens og varte i ei lita uke. Jeg blødde mindre enn ved en vanlig mens, men nok til at jeg faktisk ikke tenkte over at det ikke var mensen jeg hadde. Pga dette fant jeg ikke ut at jeg var gravid før 2-3 uker etter dette, fordi jeg da begynte å bli kvalm. Jeg snakket med legen og hun sa at det var vanlig å ha en blødning akkurat i den perioden når en skulle hatt mensen, så det trenger altså ikke være noe galt selv om du blør nå. Krysser fingrene for deg!!
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Heihei! Du, jeg har akkurat hatt nesten to uker med blødning - mindre enn mensen,men jeg synes fortsatt det var mye - og jeg var også sikker på at dette hadde gått rett vest. For jeg reiste til legen og han fant bare fostersekken. MEN kjære deg, i går, etter å han ventet to uker etter jeg var å sjekket om det var sa var jeg på gu, og der var det et lite foster med bankende hjerte. Så tenk positivt du, for dette behøver ikke være noe farlig. Grunn til at han ikke fant foster sist jeg var der, var at jeg bare var 5+4 på vei da, og jeg trodde jeg var over 6 uker. Så tenk positivt, og slapp av. Ikke stress og løft tungt o.l. Men klart det kan berolige deg å ta en tur på ul. Men er jo ikke sikkert de ser noe enda om du ikke er over 6 uker på vei. Krysser finga for deg! KLem
kreeeps Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Hei Jeg fikk blødning igår kveld, ble livredd! Er ca 7 uker på vei. Jeg ringte lege å fikk komme på UL, blødde enda mens han sjekket meg, men fant liv og et bankene hjerte. Det hjalp veldig, men klarer ikke å slutte å bekymre meg fordeom, er så redd for å miste, er første gangen jeg er gravid og er så glad for det. Klarte heller ikke dra på jobb idag, får veldig dårlig samvittig! Har kun lyserosa utflod nå, men det kommer litt blod av å til, er ganske lyst og ingen klumper. Vet ikke om detter er normalt? Håper det går bra! Lykke til videre! Dette er ikke enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå