Nattinatta Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Noen som driver innenfor team marketing? Noen erfaringer? Jeg skal starte litt i detsmå nå når jeg er i permisjon, og forhåpentligvis er dette noe jeg kan satse litt på de neste årene for å være hjemme.. Jeg er superfornøyd med produktene jeg skal anbefale, så det er jeg ikke urolig for. Vet ikke helt hva jeg lurer på innenfor dette, emn om det er noen positive/negative erfaringer med dette?
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 jeg begynte litt med dette i august.. og jobber ikke veldig hardt.. men bruker produktene selv og selger litt i det små hele veien.. Her jeg bor er det nå et team som samarbeider og hjelper hverandre.. ikke like kult å ha produktpresentasjoner o.l. alene i starten.. min erfaring så langt er at det er veldig morro, jeg lærer mye om meg selv og om den bransjen jeg nå er inne i.. både markedsføringen og helse-/velværebransjen som produktene mine kommer inn under. Men man må være villig til å bruke minst et par kvelder i uka for å få litt ekstrainntekter.. og vil man ha mer penger må man jobbe mer.. de kommer ikke av seg selv her heller. Kan jeg spørre hvilke produkter det er du skal selge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå