Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg må ut å kjøpe en nå, og lurer på hvilken type som er bra? Barnet mitt er 1 år. Full liggestilling hadde jo vart bra, men vet ikke om man kan legge ned hele ryggen på sånne triller...???
Bippe77 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 jeg har vært veldig fornøyd med min mcLaren... dyr, men verdt det vil jeg tro! Nesten full liggestilling på den da! Også finnes det en veldig fin reisebag til den... til å ha den i på flyet! Lett å slå sammen og lett å trille!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Vi har Peg Perego Pliko P3 og er veldig fornøyd med den. Tilnærmet full liggestilling og store hjul til å være trille. Vi dro den etter oss på stranda uten veldig store problemer.
vårspiren Skrevet 27. februar 2009 #4 Skrevet 27. februar 2009 Jeg hadde en Quinny buzz tidligere som jeg brukte på utenlandsreiser. Veldig fornøyd med den. Ellers virker jo Bugaboo Bee spennende da den har god solskjerming.
Mammamu Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Vi har en Titanium Breeze, billig og bra. Nesten full liggestilling og bag som du kan pakke den inn i. Veldig lett å slå sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå