Fionamedspire Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Huff, er så lei. Magen min er sikkelig i ubalanse, er 6 uker på vei:) Men den siste uken har jeg hatt masse smerter, sikkert luft smerter, som gjør meg veldig vondt. Må ofte på do, spesielt når jeg står opp. Noen andre som har hatt det slik? Er sykemeldt denne uken, kan ikke gå slik på jobb. Noen tips til mat?
♥Axinija♥ Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Uff, det er skikkelig trasig å ha det slik...det vet jeg alt om! Min erfaring er at jeg blir mye værre om jeg spiser mye stivelse, altså bakevarer, potet, pasta++.. Jeg har funnet ut at knekkebrødet waasa sport+ fungerer supert i stedet for brød. Drikk ellers godt med vann, og grønnsaker/frukt! Lykke til og god bedring..
Fionamedspire Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Godt å høre at jeg ikke er den eneste:) Har spist mye potet middager, kanskje jeg skal prøve noe annet da:) Tusen takk for råd..
lovelyme Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Hei. Det har jeg ikke tenkt på. Er også kansje mye luft og dårlig i magen i tillegg til murringer(som skal være normalt har jeg hørt).. Kan det være at jeg spiser noe magen reagerer på plutselig?
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Yoghurt, biola o.l skal jo være bra for å få styr på trøblete mager.
lovelyme Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 ja det har jeg også hørt. Drikker et glass biola hver dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå