Gå til innhold

Flere på overtid?


LykkelitenAprilSpire

Anbefalte innlegg

Sitter altså her i dag også. Ul termin var på søndag, men lille jenta i magen er tydeligvis ei lita mammadalt. nå begynner jeg å bli lei...

har gått med rier siden torsdag, men de er ikke sterke nok, og har forteløpig bare resultert i 2-3 cm, og er moden da. Har mye slim og murringer, og merker at jeg kommer til å være utslitt når fødselen først starter. Hvor lenge er det vanlig å gå slik før ting virkelig skjer?

I dag er en sånn dag hvor jeg tenker at jeg aldri kommer til å føde...at jeg kommer til å være gravid for alltid. Verst av alt er det med alle disse velmenende telefonene og meldingene 100 ganger om dagen.

"Har du født nå?" eller "åja, så du er der enda..." off. og dette startet de med for 3 uker siden. slitsomt!

Off...ble mye klaging dette.

Flere enn meg som sliter med å holde humøret oppe, og å være tålmodig om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig,veldig godt! Er i samme situasjon.... Om jeg har åpning vet jeg ikke... Men var hos jordmor idag, å i følge henne ligger ikke lillejenta helt rett..så dette kan ta tid!:(

Åhh!! Blir så frustrert.... Å kjenner også at jeg aller helst vio slå av tlf å sove frem til det skjer noe..

 

Du e hvertfall heldig som har rier, men jeg kjenner svært lite.. Noe nedpress, men det er alt...

 

Lykke til videre hvertfall!! Og vit at jeg føler med deg,hehe....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ja. har jo ventet så lenge på lille jenta, så bestemmer hun seg for å bli der inne. jaja, vi har dem jo ute snart alikevel. Men den ekstra tiden går så fryktelig seint. Når har/hadde du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er blitt henvist til føde pol. neste uke om det ikke er skjedd noe til den tid. Men moren min gikk nesten tre uker over med meg,så kunne vel ikke vente annet.

 

Jeg hadde termin søndag, 1. feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja... skal til jordmor i morgen for å få time til å bli satt i gang jeg heldigvis=)

mamma gikk vel også 17 dager over med meg, så det ligger visst til familien. Trenger litt lenger tid i vår familie visst=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo. hvordan går det med dere? Er på min 3 dag på overtid.. kjiiipt... og lengre virker det som om det blir.. Overtidsvurdering på tirsdag 10.2 og satser på at jeg blir satt igang kjapt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin 29.jan, og var i dag på kontroll på sykehuset for å sjekke om det var noen sammentrekninger i livmoren. Det var det jo selvfølgelig IKKE. Har ingen murringer slik dere andre snakker om, bare litt hard over magen når jeg går opp lange bakker.

Er møkklei av å være gravid, alt er tungt og jeg har virkelig lyst å komme i daglig virke igjen.

Dersom ikke noe skjer i helgen, skal jeg på ny kontroll mandag. Ut fra resultatet av det, kan det hende jeg blir satt igang. Dersom det ikke blir mandag, så blir det tirsdag eller senest onsdag. Så selv om jeg ikke akkurat gleder meg til å føde, så kan jeg i alle fall si at neste torsdag har vi en baby. Og da er jeg ikke gravid lenger, JIPPI!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor på tirsdag og ble henvsit til føde pol. for sjekk og igangsettelse. Men skal ikke dit før fredag den 13, altså ei hel uke til!!!

Men er begynt å kjenne endel kynnere. Og det bel registrert rier på CTG på onsdag.

Så kanskje lillebabyen vår kommer i helga!!:) *håper,håper*

 

Lykke til alle sammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...