klovner Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 noen som har erfaring med bruk av dette? er det farlig? fikk kjøpt en olje som heter ricinusolje... står at det er lakserolje og at man skal ta 1-2 spiseskjeer... Noen som kan dele sine erfaringer...? hadde vært supert...
Gjest Siiw Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Så vidt jeg vet er lakserolje renset parain, ble brukt som avf middel i gamle dager. Men vil ikke anbefale det, kjøp heller noe mildere på apoteket. Dulphalac ol.
Yarn Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Ricinusolje skal være lakserolje, ja. Tenker du på å få fødselen i gang? Eller for å tømme tarmen før fødsel? Eller for å få fart i avføringen? Tror jeg hadde snakket med jordmor:) Uansett hvilket alternativ det er:) Det finnes sikkert litt svakere alternativer for å få i gang magen. Og er det for å sette i gang fødsel, hører man så mye at jeg hadde ikke turt. Skjønt, det kan like godt være tilfeldig som sammenheng med bruk av lakserolje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå