Gå til innhold

POSITIVA!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei, hvordan har det gått med deg på UL????

Håper alt er som det skal være:)

har tenkt på deg, siden det er noe lignende jeg gikk gjennom...

*klemmepå*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja positiva jeg er så spent jeg også vet du-.- klem

Skrevet

Tusen takk for omtanke og støtte jenter! Utrolig mang som bryr seg her inne- det er utrolig koselig!

Dessverre var det tomt... BO- igjen. Kjempeuflaks sa legen.. Alt rundt var superdupert, men inni var det tomt.

Hun sa vi måtte gjøre noe med det, og hun foreslo utskrapning. Da knakk jeg helt sammen... Klarer ikke tanken på en dag til på sykehuset.. Tre utskrapninger er liksom nok!?! Så hun tilbød meg piller og jeg takket ja. Det kommer sikkert til å gjøre dritvondt, men da er jeg ihvertfall i mitt eget trygge hjem.... Tok en pille nå som skal stoppe hormonproduksjonen i morkaken (?), og så skal jeg sette stikkpiller og ta noen andre piller om 36 timer. Har tatt fri fra jobben på torsdag og ser frem til en jævlig smertefull dag....

Før i dag tenkte jeg at jeg ikke orket prøve flere ganger hvis dette ikke gikk, men jeg VET jeg kommer til å angre på det senere, så dere er ikke kvitt meg ennå. Må komme meg på føttene igjen, så snakkes nok senere. Jeg skal titte innom å følge med på dere alle, og det er nok mulig jeg trenger litt medfølelse og støtte på torsdag..

Stor klem!

Skrevet

uff å nei... det var leil å høre:( håper du takler dette bra, og ikke gi opp! du vet hva de sier....

Den som venter på noe godt.....;)

snart sitter spiren der den skal, ser deg vel igjen om en mnd eller to;p

Lykke til! Føler virkelig med deg!

Skrevet

FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Livet er så jævla urettferdig assa. Nå måtte jeg bare banne, for nå ble jeg skikkelig lei meg sint og frustrert.. Er det mulig. Hvorfor skal det være så sinnsykt vanskelig for noen, mens andre bare kan se på en kar så propper de ut unger som bare det.. Blir så forbanna jeg..

Stakkars vennen. Du skal vite at jeg tenker på deg og vet at du kommer til å bli fort gravid igjen, og at neste gang skal du gå i 9 mnd.

har egentlig ikke ord jeg snuppa, annet enn at jeg tenker masse på deg... Stor strøstklem

Skrevet

Uff, det var virkelig leit. Har tenkt på deg og føler med deg nå:( Ikke gi deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...