Gå til innhold

Hardbage eller softbag den første tiden???


Lille mor

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig bestemt meg for hvilken vogn jeg ønsker å kjøpe... Det blir en Teutonia vogn. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken modell pga det avhenger om jeg ønsker myk/soft - ligge bag eller hardbag den første tiden??

 

Jeg klarer ikke å bestemme meg og lurte på om dere jenter kunne veilede meg på "rett" spor, slik at jeg kan kjøpe drømme vognen.

 

Har dere noen erfaringer eller råd når det gjelder myk - ligge bag eller hard - ligge bag??

 

Takknemelig om noen kan hjelpe meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker hardbag best. Vi kan trille vogna rett på verandaen og/eller inn i huset og har ikke behov for å bære bagen noe som helst sted.

 

Syns hard bag rett og slett virker mye bedre enn softbag, har ikke prøvd softbag selv, men har venninner som har hatt det og de har ikke vært så fornøyd med det som med hardbag. Kun de som bor i 3-4 ++ etg. uten heis kunne ikke vært foruten myk bag, da de som regel er litt lettere å bære...

 

Føler også det er lettere å dandere til dyne og evnt. pose i hardbag også...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Teutonia Mistral. Var også usikker på om vi skulle ha hard- eller softbag, men endte på den myke til sist, rett og slett fordi det passet våre behov best. Lettere å løfte, og tar mindre plass i bilen (VELDIG dårlig plass der..). Venter gutten vår i slutten av april, og butikkselgeren mente den helt fint kunne brukes da. Skal ha saueskinn og dyne oppi i starten. Hardbagen har den fordelen at den er lunere, men som sagt, må finne ut hva som er mest praktisk for akkurat dere. Har ingen konkret erfaring ennå, dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi endte på en Teutonia Spirit S3 med fashionbag, så altså hardbag.

Men jeg kjøpte en softbag i tillegg som jeg får skvist nedi hvis jeg skal besøke noen som ikke har heis etc. Var vel strengt tatt ikke kjempenødvendig å ha softbag i tillegg, men da kan jeg bruke sportsdelen tidligere hvis hun vokser fort ut av hardbagen, for softbagen gjør vogna enda flatere og ikke minst lunere når det nærmer seg høst/vinter!

 

Har også kjøpt ei reisevogn (Titanium Breeze), og den kan jeg også ha softbagen i, så det er jo helt etter hva man føler man trenger og kommer til å bruke:)

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...