Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Vi har prøvd på nummer tre siden august, og i løpet av de seks prøveperiodene, har jeg opplevd hele tre kjemiske graviditeter. Derfor tør jeg ikke stole på den positive testen jeg tok i morges, så tidlig som 8 DPO ... Har brukt Clearblue, og fikk raskt opp en svak, men bred og blå strek. Den ble tydeligere etter at det hadde gått litt tid (10 min.?), og etter hvert fikk den også en skarp blå strek i ventre kant. Er denne "sytråden" et tegn på at noe er galt med testen ...? Den skal vel strengt tatt ikke bli slik? Please svar dere som har erfaringer, dette er utrolig nervepirrende! Har i alle fall lovet meg selv at jeg aldri - ALDRI - skal starte å teste så tidlig igjen. Bedre å vente til en VET at en kan stole på resultatet. Har for øvrig ømme bryster, er småkvalm/sulten og har murringer i magen, men regner med at "symptomene" kan skyldes at jeg har gått på enkel pergokur denne måneden...
idamamma-00 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Hmmm... vanskelig å si... men man skal vel lese av resultatet ganske umiddelbart etter den er tatt. Jeg har alltid kastet testene rett etter jeg har avlest resultat (når den er negativ vel å merke..), så vet ikke hva som ev. kan skje med den etter noen min. Ta en ny, slipp å gruble - man kan jo bli gal av mindre!! Hva er egentlig en kjemisk graviditet? Har aldri hørt om det før her inne på forumet...
ønsker sårt en spire Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hmm.vanskelig å si.. Kanskje du kan vente noen dager for å så ta ny test? Eg tok en quick respons test idag,og skimtet en svaaaaak strek der.. Men e ikke kjent m de testene,og vet ikke om de har sånn svaaak strek der hele tiden liksom. Hvis du skjønner ka eg mener? Om den kan skinne igjennom før testen blir tatt liksom.. Haha. . Dette ble bare rot.. Men eg tror hvertfall ikke at min e positiv..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Les trådene mine, er mange som har opplevd det samme, og de fleste er faktisk gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå