Gjest Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Søndag testet vi positivt, 5 dager etter IKM, og gleden sto i taket... Men i går kveld begynte jeg å blø... Var hos legen i dag, og aborten er et faktum. Jeg er glad for at det skjedde så tidlig, men selvfølgelig også veldig lei meg. Det er utrolig hvor mange planer, ønsker og forhåpninger som bygger seg opp i en liten uke hvor man vet man er gravid. Men nå har jeg altså opplevd dette også, og kommer forhåpentligvis sterkere tilbake. I det minste vet jeg nå at vi kan bli gravide, og neste gang det klaffer blir spiren forhåpentligvis værende. Det er ingenting jeg ønsker meg mer... Stor klem til alle!
Bare blåbær Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 huff, sjønner den skuffelsen.... Ønsker deg lykke til neste gang... Som du sier, du vet ihvertfall at du kan bli gravid.... klem fra meg:)
Milla_ma Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 skjønner hvordan du har det. opplevde det samme forrige uke, kun 4+3. men, nei, man trenger ikke så lang tid for å glede seg og legge planer! SA er veldig vanlig og det er ikke annet å gjøre enn å prøve igjen - nå kan vi jo fremgangsmåten;-) håper vi kan flytte til 1. tri etterhvert... trøsteklem
Tweak Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Det tar bare noen timer å se for seg en hel framtid, men bare et sekund å få den hele framtiden lagt i grus... Føler virkelig med deg! *klem*
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Takk for medfølelse og oppmuntring!!! Godt å ha følelsen av ikke å være alene! Føler meg fremdeles litt nedtrykt, men det går bedre nå. Det er alltid en grunn hvorfor ting skjer i livet, det tror nå jeg, og den dagen jeg endelig sitter med min nyfødte i armene, kommer jeg til å være utrolig glad for at det ble akkurat DEN spiren som levde opp... Ønsker alle her inne lykke til videre!!! Klem!
Dotten Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Æsj så trist. Ønsker dere masse, masse lykke til videre, og håper virkelig dere blir raskt gravide igjen med en supersterk liten spire Klem
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Tusen, tusen takk!!! Ja, det håper vi også... Har legetime igjen i morgen for å sjekke om alt har kommet ut og om hcg-en i kroppen har gått ned, håper jeg slipper utskrapning. Men regner nesten med det, siden jeg bare så vidt hadde begynt på 6. uke. Klem!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Håper det går bra med deg, virkelig, og at spiren snart sitter for godt ! Jeg selv sliter litt akkurat i dag huff. Du har kanskje lest innlegget mitt, men jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre. Derfor godt å se at det finnes folk som deg som går gjennom en tung ting, men alikevel klarer å være positiv og god
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Hei Mikadimoo... Tusen takk for hilsen! Ja, det hjelper ikke å grave seg ned i negativitet, selv om det er lov å være lei seg når noe slikt hender... Har lest innlegget ditt nå, og skjønner veldig godt hva du går igjennom. Men du må huske på to ting: temperaturen din holder seg oppe OG du blør ikke... Det er to inni granskauen gode tegn på at det ikke er no' gæli hos deg... ;-) Hos meg gikk tempen ned på morgenen den dagen jeg begynte å blø, men siden jeg aldri har vært gravid før, visste jeg ikke om dette kunne forekomme... Nå vet jeg... Det jeg savner aller mest med å være gravid (selv om jeg bare var i 6. uke!!!) er følelsen av å få ta del i et naturens under, "dette hender MEG...!"... NYT den følelsen og prøv og slapp av, du gjør ikke spiren noe godt ved å bekymre deg for mye... Det er bedre å tenke positivt og å bli skuffet, enn å gå rundt med en gnagende uro i seg hele tida, det synes nå jeg... Lykke til, det kommer til å gå så bra! Hold meg orientert! ;-)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Tusen takk for svar, det var godt å høre fra deg. Jeg skjønner det du sier med at tempen min jo har holdt seg oppe, men altså, for alt jeg vet synker den i morgen og jeg starter å blø. Altså det skremmer meg noe så vanviiittig at testene blir svakere OG negativ. Det skal jo ikke være den veien, tester skal jo bli mer positiv for hver dag som går ettersom hcg'et skal stige. Derfor jeg er så vanvittig bekymret nå. Sambo er ute å reiser, og jeg skal på tur i morgen til utlandet. Akkurat nå er jeg bare redd, hva om jeg mister mens jeg er i utlandet osv osv. Tankene bare braser
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Det stemmer det, at testene helst skal bli sterkere for hver dag, men du har jo tatt forskjellige typer tester, også da. Jeg testet kun positiv på CB, for eksempel... Jeg skjønner at du er bekymret, vil ikke være overfladisk å si at det ikke er noe å bekymre seg for. Men jeg tror du vinner på å tenke så positivt som mulig! Og prøv å tenk slik, at hvis spiren er levedyktig, så holder den ut både reise til utlandet og litt stress og bekymringer. Man skal ikke være nødt til å gå på tå hev hele tiden, heller! Stol på at spiren er der og at den holder seg godt fast, jeg har tro på dere begge to! ;-)
frusort Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Hei lillelille, masse lykke til m neste forsøk! kjenner meg så godt igjen, det skal liksom ingenting til for å ha planlagt det neste året helt i detalj, omtrent. For meg holder det av og til med en positiv EL-test... hehe. Positiv tenkning skader aldri, og selv om dette ikke stemte for meg, vet jeg at mange blir svært kjapt gravide igjen etter en SA. Lykke til hos legen:-)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Takk, 'håper igjen' !!! Jeg blir så glad av at det finnes så mange koselige folk her!!! Lykke til til deg også!!!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 4. februar 2009 #14 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har jo faktisk det, og alle CB'ene har vært positive, svak eller ikke svak, positive har de faktisk vært. Og jeg tok jo en digital igår kveld kl 21 som viste gravid. Så jeg tenker at jeg på en måte derfor kan tenke at JIPPI jeg fikk pos. selv om det var kveldsurin. Samtidig tenker jeg, at om den var såpass positiv igår at den viser gravid, så burde jo iallefall en morgentest hos legen i dag vist positiv. Huff nei nå må jeg slutte å tenke sånn. Skal prøve å slappe av. Jeg har en vanlig CB-test liggende som jeg tar i morgen tidlig. Dersom den er svak VET jeg at jeg kommer til å slite, men jeg må nesten bare vente å se hva den viser. Sitter spiren så sitter den Det er jeg ikke redd for egentlig, jeg er bare redd for at den allerede har sluppet og at kroppen snart viser meg det. Tusen takk for at du bryr deg !!!
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 Takk i lige måde...!!! :-))) Vi holder kontakten! ♥
EnJente_m_2Jenter Skrevet 4. februar 2009 #16 Skrevet 4. februar 2009 Takk Det gjør vi <3<3<3 skriver nok et innlegg her i morgen etter jeg har tatt testen. MEN la oss si at den er svak svak, hva i all verden skal jeg gjøre da
EnJente_m_2Jenter Skrevet 4. februar 2009 #17 Skrevet 4. februar 2009 huff, enda verre...hva om den er negativ herregud nå merker jeg at jeg er redd.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #18 Skrevet 4. februar 2009 Prøv å slappe av... I morgen er den sikkert sterkere positiv! Ønsker lykke til og skal tenke på deg! Og god reise!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå