smiley_4juni-oliver Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 er førstegangs så er mye nytt å sette seg inn i! er det nødvendig å kjøpe inn enn haug me nye håndkle til lillegull. tenker da på når eg skal skifte bleier å sånt og har håndkle oppå stellematte! kan jeg ikke bare bruke de jeg har?? skal jo kjøpe nye til tørking å sånt men akoratt det stelle tenkte jeg på? ei venninde som sa at alt måtte hvere nytt,og at hun brukte nytt for hver gang hun skifta bleier, og da må jeg jo handle inn himla mye håndkle....
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Vi brukte de vi hadde fra før. Ser ikke noe grunn til at du trenger å kjøpe nye håndklær for å legge oppå stellematta. Går helt fint med "gamle" rene håndklær også. De er jo tross alt vasket, og det kan fort gå med et eller to håndklær pr dag hvis babyen tisser når bleien kommer av... slik som jenta vår ofte gjorde hehe... :-) Vi brukte som regel å skifte enten hver dag, eller ikke så ofte heller. Så lenge det ikke blir vått eller skittent, så går det helt sikkert bra du.. Skal jo skåne vaskemaskina og miljøet litt også. Synes det hørtes litt voldsomt ut å skifte nytt håndkle for hvert skift... men det er nå min mening da..
Line3 Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Til begge mine brukte jeg håndklær jeg hadde, og skiftet de bare når det ble noe søl (eller hver 3. dag el noe). Brukte de jeg hadde til å bade også jeg, men selvfølgelig de av litt nyere dato, som ikke var harde og stive. Nye håndklær tørker ofte ikke så godt. Men smak og behag
smiley_4juni-oliver Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 tusen takk for svar slipper jeg å bruke mange penger på håndkle, og helr bruke de vi har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå