Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Spiste den nesten hver fredag, og så bare tok de den vekk, the bastards! Bare meg som savner den eller? Var jo mat for guder! ..og nei, er normalt ikke sånn pose-junkie, pleier å lage alt fra scratch, men tex mexen var så god.. vil ha!
prins06,prinsesse09 Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 JAAA. her i huset savner vi den og masse, den var jo så god. Syns det er utrolig dårlig gjort den er tatt bort, de andre er langt fra så gode:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå