Gå til innhold

Til dere som får gutt.. hva skal vidunderet hete?


3 prinser prinsesse på vei

Anbefalte innlegg

Jeg ( vi) har vært fast bestemt på Oliver hele tiden..

 

Men plutselig så synes jeg det finnes så mange fine guttenavn!! men foreløpig står det mellom disse:

 

1. Sander

2. William

3. Oliver

4. Elliot?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei=)

Vi får en gutt 5.Mars,og han skal hete Kasper! :) Er mange fine navn.. men det viktigaste er at man finner et navn som man syns er fint,som ikke " alle andre" heter... syns jeg da! :)

Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! vi vet ikke hva det blir. har en gutt og en jente fra før som heter Sindre og Synnøve.

 

Hvis det blir gutt nå, så har vi tenkt å kalle han Emil.

 

vi tenkte å gå for s navn, men var ikke noen vi syntes så mye om....

 

blir det jente skal vi velge mellom

Siren

Leonora

Sofia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg ei jente, men hvis hun viser seg å være gutt blir navnet:

Lasse

Jeg har en Vetle fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vår andre gutt. han skal hete Sebastian. sønnen vår på 2 heter Sander. Både jeg og faren/samboeren har fornavn på S. så vi forsetter på den :) Hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet vi ikke hva vi får, men blir det en gutt blir det mest sannsynlig Daniel, har også Patrik på lager, må se vidunderet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre alle har tatt feil og det alikevel kommer en jente, så har jeg en Oskar i magen. William synes jeg også var fint, men Junior har blitt kalt Lille Oskar i flere måneder nå, så det blir vel det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hav det blir ennå...men blir det en gutt - har jeg foreløpig kommet opp med Vetle, Leo eller Leon...

 

...men må se hvordan gutten ser ut, og se hva han passer til! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullet vårt skal hete Christoffer... Jeg hadde ønsket meg Tobias men det vil ikke pappa`n så da måtte vi finne på noe annet c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg får ennå, men blir det en gutt skal han enten hete Viktor eller Magnus <3

 

Blir det jente, skal hun heter Alva eller Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får en Sigurd, men det er ikke sikkert - sist trodde jeg at jeg skulle få en Martin, men han heter nå Amund for Martin var ikke min unge likevel... ;)

 

Litt skeptisk til å bruke Sigurd, for hvis jeg skulle få en jente en gang (noe jeg begynner å innse er litt usannsynlig, tror ikke kroppen holder en gang til), skulle hun hete Sigrun eller Sigrid og da kan jeg ikke allerede ha en Sigurd... men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss blir Anna storesøster til en Kasper eller Lukas. Vi får se hvem han er først :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig mange fine guttenavn, men de fleste er " kapret " av mine venninner og familie.

Men vi har bestemt oss for Daniel som vi begge liker veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...