Gå til innhold

Finnes det et sted man kan diskutere ABORT???

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller et sted hvor man høre om historier rundt dette temaet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Provosert abort forumet kanskje? Ligger vel på lista til venstre her

Skrevet

De har et beholde? fprum på bim. Der er det noen historier.

Om du lurer på noe må du bare spørre, har også vært i den situasjonen der abort var eneste løsning.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Har en datter på 5 mnd. Er ca 7 uker på vei. Fullammer og har gått på minipiller. Men ble gravid alikevel.. Passer litt dårlig med en til nå så tett føler vi.. Vil gi all vår tid og opmerksomhet til den lille tulla her..

Skal ta medisinsk abort på tors. 1 pille og resten på lør.. Bare lurer på hva som skjer.. Og er det vondt...??

Klem

Skrevet

hei:) jeg har tatt en med abort... det var ikke vondt, men veldig trist. jeg ble oxo gravid til en tid som absolutt ikke passet. vi hadde nesten ikke sex engang, det varte kanskje i 10 sek oxo turde jeg ikke mer...

mamma lå for døden, sønnen min var 9 mnd, jeg satt med mamma sin leilighet og min, og det gikk dårlig mellom meg og faren.....

du får en pille, venter to dager og blir lagt inn på sykehuset. der fikk jeg fire små piller som jeg skulle stikke opp i kjeden. det skulle egentlig skje innen et par timer, men det tok fire timer. men kjente ingenting.....

Skrevet

Hvorfor ikke heller ta kir.abort?

Det er mulig fra uke 7. Det tok jeg, synes det høres så skummelt ut med med.abort, men hører de som har tatt det sier at det er greit.

Skrevet

hei.

Uff, skjønner godt at det ikke passet med en til da..

Ja, det er det jeg tenker på også.. VELDIG TRIST.. Har 3 venninner som virkelig å prøver å bli.. Hun ene har aldri vært gravid, har prøvd i 3 år. De to andre bare mister... Så har du meg da, som bare blir gravid.. Føler meg priviligert som blir det så lett.. Men kan ikke tenkte sånn... Hadde hun vært 1-2 år.. Så hadde vi vurdert det, men hun er bare 5 mnd..

Jeg fikk beskjed om at siden jeg "bare" var 7 uker på vei så kunne jeg gjøre det hjemme... Fikk med mye smertestillende...

Men når du aborterte, bare rant det blod eller var det klumpete og var det mye som kom ut.. Sikkert mange dumme spørsmål.. Men må bare spørre..

Klem

Skrevet

Nei, jeg vet ikke.. Har lest litt om begge deler.. Mange som sier at det er større sjangs for å ikke bli gravid igjen etter en kir.abort mot en medisinsk abort. Men det er kanskje bare rykter....

Vil bare bli fortest mulig ferdig med dette jeg...

Skrevet

jeg blødde ikke i det hele tatt til å beg med... siden det ikke skjedde noe da jeg lå på sykehuset, var 8 uker, sa de jeg kunne dra hjem oxo kom det til å skje hjemme... men da jeg kom meg ut på parkeringsplassen, kjente jeg det kom noe. så jeg løp inn på do... der så jeg det. den var liten, formet som en sånn peanøtt man gik til elefanter, oxo var den festet til en liten grå kule via en tynn snor... ikke noe hyggelig syn!! gikk opp til den avd hvor jeg hadde ligget, og sa at det hadde skjedd...

blødde litt etterpå... men hadde ikke behov for smertestillende... var ikke vondt i det hele tatt...

Skrevet

Tusen takk for svar.. :) Veldig gla for å høre om din opplevelse, selv om det ikke er noen hyggelig ting å gjøre...

Gjorde de noe med deg på avd da? Eller var det bare å tørke det bort, å dra hjem?

Skrevet

nei, de gjorde ingenting... sa bare at det var over...

jeg mistet det jo på do, så jeg pakket med inn i bindet og sang nattasangen for den.... hehehe, er glad det ikke er kamera på doene !!!!! hadde jo blitt lagt inn på psykriatisk!!!

Skrevet

Hehe.... :) Ja, greit at det ikke er det.. Greit med litt privat tid :):) Du synger sikkert fint uansett...

Etter å snakket med deg så gruer meg ikke så mye til det som skje i slutten av uka.. Takk... :)

Skrevet

bare koselig:) det er sikkert forskjellige opplevelser på det, men det går helt sikkert veldig bra!!! du får gi beskjed om hvordan det går med deg da:)

Skrevet

Takk for det :) Skal gjøre det :) Rapport skal bli. Ha en fin kveld.. :)

Skrevet

Hei HI! :)

Jeg er enig med deg ang å ta medisinsk abort. Det blir med naturlig for kroppen. Hvis du blir smertepåvirket får du mer smertestillende, og jeg mener at du får beroligende også? Bare si fra om det er noe når du ligger på avdelingen. Eneste rådet jeg kan gi deg er å ikke se på det som kommer ut. Dette kommer til å gå bra, skjønner valget ditt i den situasjonen du er i.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...