Gå til innhold

Baby eller bryllup....

Odinsen, Gulle & Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå har ikke jeg vært her inne siden lille Emma var nyfødt, nå er hun 2 år!! :) Men nå har diskusjonen kommet opp igjen da. Både jeg og samboern min er veldig klare for en til, men vi er også klare for bryllup :) Har sett for oss bryllup i 2011. Da har vi vært forlovet i 10 år. Men snakker også om at en til skal være i emning iløpet av året. Noen som har erfaring ang. baby og bryllup temmelig tett? Tenker på at det kan bli slitsomt med planlegging med en liten en osv. Ble veldig langt dette her, men det var koselig å komme inn på denne siden igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det, men jeg ville valgt baby fremfor bryllup :)

Så hadde jeg ventet noen år, sånn at begge barna kunne vært med på bryllupet som brudepiker/brudesvenner :)

Lykke til uansett hva dere velger :)

Skrevet

Vi har valgt baby og bryllup:) Ser ikke problemet med det, for oss har det gått kjempe bra med alt så langt. Du har jo god tid til å planlegge bryllup för babyen kommer så det skal nok gå bra:) Når det gjelder å amme osv er jo det en diskusjon som stadig kommer opp her inne, jeg kan forstå at det kan bli stress på selve dagen om det blir av og på med kjolen. Men i mitt tilfelle skal jeg ikke amme pga medisinske grunner så min baby kommer til å ta flaske så jeg kan få hjelp;)

Lykke til med avgjörelsen!!

Skrevet

Det er jo veldig greit å planlegge bryllup når man er i permisjon så jeg ville ikke ventet med å sette dato til giftemål. Jeg har ei 3,5 år og en på 8mnd og jeg synes det er greit å planlegge å samtidig ha små :)

Lykke til med giftemål :=)

Skrevet

me valgte å ta bryllupet først, men om dåke ikkje skal gifte dåke før i 2011 så kan dåke jo få baby først..

noe eg syns er utrolig fint i bryllup er når en skaffer en sånn gammel vogn, og storebror/søster triller den minste inn før bruda kommer.. altså begge blir jo brudepike/svenn...

syns det er knall fint:)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! :) Det med å trille inn vogn var en kjempebra ide! men det er to høye (10-15 cm) stokker man må over når man går inn kirkegulvet, så jeg tror det kan bli dramatisk! :D Er faktisk redd jeg skal snuble i dem, hehe! Hadde tatt seg ut!! :) Men siden minstemann forhåpentligvis blir ca et år når den tid kommer så unngår vi kanskje det med amminga. Det går jo også an å gi flaske den dagen. De to andre har fått flaske, så jeg vet ikke om jeg i det heletatt kan amme denne gangen heller. Og da har jeg jo et år hjemme som jeg kan bruke til å planlegge da... tror vi konsentrerer oss om barn først og har bryllup i bakhodet. Man blir ikke kvitt "trangen" til å få flere når den først har meldt seg uansett så :)

Skrevet

ja takk begge deler:)vI hadde planlakt bryllup til sommaren, når mange av planane var bestemt fann vi ut at eg var gravid:)så nå gifter vi oss med stor mage:)er 31 veker på vei når vi gifter oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...