Gå til innhold

Urinlekkasje uten symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører jo at det er veldig sjelden å lekke fostervann, så da gjenstår jo bare utflod eller urin. Siden det er helt blankt og bare veldig vått gjennom truse og bukse så er det vel neppe utflod. Men kjenner man virkelig ikke at man lekker urin i det hele tatt? Skulle liksom tro man kjente at man "skvettet". Kjenner ingenting, er plutselig bare våt et par ganger i uka liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akkurat slik jeg og,..så når det ikke er hele tiden er det ikke fostervann tydeligvis..da må d være urin...den lille ligger jo å presser på blæren...så at du ikke kjennr det kan være mulig..det er jo så lite og.

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid fikk jeg også urinlekasje/inkontinens....kjipe greier! Det kom et stykke ut i svangerskapet og varte til barnet var født. Brukte truseinlegg på jobb, for å slippe å plutselig ha en våt truse...utenom det var jeg jo i helt fin form. Denne gangen har jeg ikke merket noe ennå. (Er i uke 18.) Har lest noen artikkler om urinlekasje, det er jo mange som plages med det. I følge "min" jordmor og lege var det bare å sette i gang med bekkenbunnsøvelser. Hvis du har urinveisinfeksjon kan du forresten også få slike plager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...