Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Hei! Nå har ikke jeg vært her inne siden lille Emma var nyfødt, nå er hun 2 år!! Men nå har diskusjonen kommet opp igjen da. Både jeg og samboern min er veldig klare for en til, men vi er også klare for bryllup Har sett for oss bryllup i 2011. Da har vi vært forlovet i 10 år. Men snakker også om at en til skal være i emning iløpet av året. Noen som har erfaring ang. baby og bryllup temmelig tett? Tenker på at det kan bli slitsomt med planlegging med en liten en osv. Ble veldig langt dette her, men det var koselig å komme inn på denne siden igjen
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2009 ingen mening om dette? (Har forandra nick forresten)
Neijasså... Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Vi giftet oss da minsta var ca 5 mnd. Gikk fint det, men greit å ha en brudekjole som det er mulig å amme i... Ville nok ikke satset på bryllup med et barn under 3 mnd da. En ting er ammingen (ikke sikkert det blir mye å se til bruden i løpet av kvelden...), men en annen ting er faren for kolikk. Jeg har hatt to kolikkbarn, og det siste jeg kunne tenkt meg da var et bryllup i tillegg. ;o) Men planlegging med baby i hus er adskillig lettere enn når man er i full jobb, så det ville ikke bekymret meg. )
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 ok, tusen takk for svar! Nei jeg tenker som så at dersom vi blir gravide temmelig fort etter at vi gir klarsignal i september, så bli jo barnet et år før vi skal gifte oss, så da er vi forhåpentligvis ferdig med småbarnsproblemene før bryllupet Jeg har to fra før, men har ikke hatt problem med kollikk eller lignende, men man skal jo aldri si aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå