ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Har IKM i dag. Men har testet med både cb og billigstav på morgenen, uten antydning til strek Er min første runde med dobbel pergo, så lurer på om det kan være at IKM blir forskjøvet pga det at EL kommer senere, og at det derfor er for tidlig å kunne teste positivt også??? Noen som har opplevd det? Hadde virkelig håpet på en positiv test i dag... Trenger virkelig noen oppløftende svar....
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2009 Anyone????????
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hvor mange dager er det siden du hadde EL da? Svært mange må vente til både 10 og 12 og 14 dager etter EL før de får positive tester. Min erfaring er at EL blir forskjøvet et par dager med Pergo. I så fall blir IKM forskjøvet tilsvarende. Jeg regner alltid ut fra EL-dato når jeg beregner når jeg skal teste. Jeg er på dag 28 i normalsyklus i dag, altså egentlig IKM, men er likevel bare 8 DPO. Har testet positivt i dag, men tør ikke stole på resultatet ...
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde sinnsyke smerter søndag for en uke siden (dag 20), men vet ikke om det var EL. Orker ikke hele styret med EL testing. Så kan jo hende at EL var tidligere/ senere enn det også. men jeg burde vel få enten tr eller positiv test til helga kanskje da...? Har så lyst til å teste igjen, men får prøve å holde meg til nærmere helga hvis ikke tr dukker opp. Gratulerer!!! En strek er en strek! Heldig du er Det er vel sånn at noen produserer HCG tidligere enn andre! Har du prøvd lenge eller? Gått på pergo flere ganger?? Tusen takk for svar uansett
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Hvis du hadde sinnssyke EL-smerter forrige søndag er du likt med meg! Jeg hadde sterke smerter OG positiv EL-test søndag, og trolig EL mandag. Jeg er 8 DPO i dag. Veldig uvanlig å teste klart positivt så tidlig, og derfor stoler jeg heller ikke på resultatet ... Har prøvd siden august, og dette er min første enkle pergokur. Har hatt tre kjemiske siden vi begynte å prøve, så har en del dårlige erfaringer. Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville slått meg til ro med at det er tidlig, og satse på å teste lørdag eller søndag (12 - 13 DPO). Hvis du er av dem som ikke produserer hcg tidlig, kan det godt hende en eventuell positiv test ikke vil slå ut før 14 DPO, mao mandag om litt under en uke! Lykke til :-)
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg velger å tro at det var EL, har aldri hatt så vondt i magen noen gang jeg! Men har liksom ingen symptomer heller. Bare innbiler meg ting tror jeg. Ømme pupper har jeg ikke... Men kjenner litt murringer akkurat som at tr kommer.. Håper bare ikke at det er det! Er trøtt og sliten om dagen, frøsen også. Men det er vel pga været. Får inderlig håpe at det stemmer for deg! Det fortjener du etter det du har gått igjennom!! Tusen takk og lykke, lykke til til deg også! Er så deilig å kunne "snakke" med andre i den samme situasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå