Gå til innhold

JEG HAR TESTET POSITIVT !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjelver jeg skjelver jeg skjelver jeg skjelver !!!

Jeg testet jo svaaaaaaaaaaakt pos på tor, neg på lør og på søndag, POSITIVT NÅ ISTAD !!!

Hjelpes ! 3pp for oss dette ! Jeg klarer ikke å skrive en gang, jeg skjelver enormt ! JEG ER SÅ GLAD !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!:)

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/240742

Der ser dere grafen min, symptomer, kvalm to dager etter el og så frem til for to dager siden. Murringer, trodd mensen skulle komme. Løs mage, hard mage, stikninger i underlivet (kjente som om noen stakk kniver opp en viss plass et par ganger), trøtt, fysen på ting hele tiden, gjerne søtsaker. Tappen ar langt nede og hard. Om noen lurer på noe svarer jeg gjerne, andre svangerskap dette, men jeg må jo innrømme at jeg nå er veldig redd for at det er kjemisk eller eller eller. Iom at jeg har testet negativt og positivt om en annen.

Iiiik !

Takk takk :)

Skrevet

Gratulerer så mye og masse lykke til :)

Skrevet

Takk takk :) Glemte forresten å si at jeg har hatt veldig ømme og "fyldige" pupper. Til å starte med var de VONDE, nå er de ømme, men føles også fyldigere på en måte.

Skrevet

Gratulerer så mye! Moro at den sitter når testene har vært så varierende :-)

Skrevet

hei mikadimoo;-)

kikket inn fra 1.tri tidligere, og så den andre tråden din..quick respons testene er ofte mye tregere på å vise positivt, enn cb..har flere venninner som har testet neg med den og positivt med cb;-)

så jeg sier GRATULERER;-)))))

og velkommen til 1.tri...hvor jeg bare har en drøy uke igjen før jeg hopper videre;-)))

Skrevet

Gratulerer så masse... Jeg testa positivt i dag selv også, og det er en helt ubeskrivelig følelse... Jeg har gått rundt og smilt som bare det i dag! (Folk må virkelig ha lurt på hvorfor jeg er så gla, hehe)

Vi ses inne på 1. trimester:)

Skrevet

OI GRATULERER du også :):):) Ja jeg har bare vært EN eneste stor vimse på jobb i dag, og gleder meg sååå til å fortelle sambo ikveld, kommer hjem kl 19:30 ca. Har du fortalt ?

Skrevet

Nei, jeg ville ikke vekke han i dag tidlig så venter spent på at han skal komme hjem. Typisk at han skal jobbe overtid i dag og skal på trening. Han sa i går at han skulle prøve å komme hjemom før han gikk på treninig, hvis ikke blir jeg nødt til å vente til sent i kveld... Enda godt at jeg har dere å fortelle nyheten til, jeg har jo så lyst å fortelle det til alle. Blir ikke lett å holde denne hemmeligheten i 8 uker...

Skrevet

Ja sant, jeg skjønner deg godt.Var helt LATTERLIG å gå rundt på jobben i dag og ikke kunne si et eneste ord. Og skulle jobbe vanlig når jeg har fått et KRYSS !!! Jesus jeg er helt skjelven enda, og overrasket over hvor fort det gikk denne gangen. Hvordan skal du si det til barnefar da ? Jeg tror liksom enda ikke helt på dette jeg, så jeg har kjøpt en digital test jeg skal ta "sammen" med han. MEN jeg tenker å stryke meg på magen i det han kommer inn og si noe som "hei pappa, skal vi ta en test sånn at vi får vite helt sikkert om jeg er her eller ikke?".

Huff, merker jeg gru/gleder meg, man vet jo aldri hvordan en reaksjon blir.

8 uker huff, jeg har fortalt det til mamma og mine to bestevenninner alt. Min kjære kommer hjem halv åtte. Han skal ut å reise nesten hele februar, så det kan bli rart å gå her alene nygravid. Håper bare ikke jeg blir dårlig. Spydde ekstreeeeeeeeemt mye i det forrige svangerskapet mitt.

Skrevet

Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal si det. har kjøpt en CB digital og lurte på om jeg skal ta den og gi den til han. Men jeg har hatt litt ustabile sykluser (jeg regna med 30 dager denne gang, men har vært oppi 32 dager før) og det stod på CB at det burde være morgenurin hvis det er før IKM. Er derfor litt usikker på om jeg bør vente med testen til i morgen tidlig for faktisk å se at det står Gravid:)

Jeg tror han kommer til å bli litt overrasket, forrige helg så nevnte jeg i forbifarten at nå kan jeg være 3 uker på vei, og da sa han at det var vel liten sjangs for at det vill skje (dette er vår første pp). Men håper virkelig å få et smil og en god klem:)

Så kjedelig at samboeren din skal være borte, men godt du har ei venninne og moren din å snakke med. Du gi beksjed hvordan han tar imot beskjeden når han kommer hjem:)

Skrevet

GRATULERER Mikadimoo!!! :D

Skrevet

TUSEN TAKK Peew :):):)

Ja jeg skal si ifra hvordan det gikk, skriver da i samme tråd, altså i denne tråden :) Spent !

Skrevet

Gratulerer kjempe masse begge :) :) :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Kos deg masse med graviditeten :)

Skrevet

Jeg har informert samboeren min, hehe... Stakkar han ble helt satt ut, hadde virkelig ikke forventa at det skulle skje så fort... Forlanga å se testen som er tatt og studerte streken opp mot brukansivningen og han er fast bestemt på at jeg må ta flere tester for en test kunne da ikke være godt nok, hehe...

Men fikk nå en god klem og noen forskrekka øyne:)

Er litt spent på hva han sier når han komme hjem fra trening og har fordøyd det hele...

Skrevet

Gratulerer såå masse begge to!! Håper testen min i morgen er POSITIV!! Har kjøpt digital CB - blir spennende!! :)) Har ikm på søndag ca!!

Skrevet

Da har jeg fortalt sambo, vi tok den digitale testen sammen, dvs. jeg tok den, så ventet vi på resultat sammen, og det lyste

GRAVID !

Han ble kjempeglad og er superfornøyd. Snakker i navn og storgleder seg, herregud jeg er sååå lykkelig dere ! Sender MASSE babystøv over til dere ALLE sammen, måtte dere følge etter oss andre på første trim, en etter en ! :) Klem fra meg

Skrevet

Gretulerer så mye med spiren!!!

Kos dere videre i svangerskapet:)

Skrevet

gratulerer så masse :)

håper jeg følger etter snart jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...