Gå til innhold

mensen...råd takk


Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått mensen tilbake etter fødsel, og det er jo bra, MEN jeg blør så sinnsykt mye!! bare renner, når jeg står i dusjen før jeg skrur på vannet ser jeg det drypper blod.. og hvis jeg går med bare bind, blir det fult kjempefort og renner igjennom fordi bindet ikke klarer å suge det til seg fort nok.. Derfor må jeg ha tampong OG bind for ikke å måtte skifte så utrolig ofte og for ikke å være redd for å blø gjennom, er jo utrolig flaut om jeg gjør det...

før jeg ble gravid blødde jeg også mye, men absolutt ikke som nå =S hva skal jeg gjøre med dette? er det noe å gjøre? jeg skal begynne å studere igjen snart, og da kan jeg jo ikke løpe ut og inn av klasserommet hele tiden heller :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det samme problemet, og etter råd fra legen begynte jeg på P-piller. Ble mye bedre etter det :)

Ekkelt problem ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...